დღეს - 15 იან
სტანდარტი
უმცროსი Reconciliation Analyst
თბილისი, ვაკე
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:

  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ბუღალტერია / ფინანსები ფინანსური მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო: ფინანსები ფინანსური მომსახურება
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საწყისი რგოლი
  • განაკვეთი: სრული განაკვეთი
  • დასაქმების ფორმა: ღია კონტრაქტი
  • სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ჰიბრიდული/შერეული

დამსაქმებლის მოთხოვნები:

  • გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 1 წლიდან
  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):
    ბუღალტერია / ფინანსები ფინანსური მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):
    ფინანსები ფინანსური მომსახურება
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საწყისი რგოლი
  • ენები: ინგლისური
Are you looking for a space for innovation, diversity, and self-development? Then Tazetec has the right challenge for you!
Tazetec is pleased to announce a vacancy for the position of Junior Reconciliation Analyst.

Your profile:
  • Attention to detail and a structured approach to completion of your deliverables;
  • Good analytical skills and readiness to learn fast;
  • Team player with well-developed communication skills both verbal and written;
  • Able to work to a deadline, flex with any plan changes, and flag any potential conflicting priorities;
  • Motivation to find end-to-end solutions and work cross-functionally and with remote teams;
  • Ready to work with large volumes of information for reconciliation purposes in Excel and using a reconciliation tool;
  • At least advanced English and excellent communication skills at all levels.

Bonus points for:
  • Excel practical skills (Formulas, Pivot Tables, Reference Functions);
  • Power Query;
  • Understanding of bookkeeping.

Your day-to-day contribution:
  • Reconcile payment gateway processing transactions across multiple bank accounts and payment system providers using a Reconciliation Tool and Excel;
  • Identify and prepare summaries of outstanding items to be queried as per the standard operating procedures;
  • Liaise with FinOps colleagues, and internal teams (Customer support, IT) in addition to contacting Correspondents to investigate and resolve reconciling items;
  • Produce and review internal or external reporting - routine or ad-hoc;
  • Attend and actively participate in review meetings, giving accurate status updates on your deliverables and raising any queries or issues;
  • Flag if any improvements could make the process of reporting more efficient or improve the Reconciliation Tool.

What's next:
  • I step: HR interview (30 minutes);
  • II step: introduction to the team (2 hours);
  • III step: final decision.

Our benefits package:
  • Inspiring and diverse culture surrounded by experienced and enthusiastic colleagues;
  • Flexible working hours to ensure your work-life balance;
  • Hybrid work model;
  • Star players/Top Salary policy;
  • Unlimited paid vacation days;
  • Attractive package of medical insurance;
  • Inspiring and diverse culture surrounded by experienced and enthusiastic colleagues;
  • Opportunities for personal and professional development: monthly compensation for your leisure activities, fully paid courses and workshops, etc;
  • An active corporate life: team-buildings, sports activities, corporate parties, etc;
  • A collaborative and welcoming environment for your initiatives.

Are you ready to take on this challenge? Send your English CV to: recruitment@tazetec.com
ბუღალტერია / ფინანსები
ფინანსური მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები