შემდეგი
დღეს - 14 იან
სტარტი
საერთაშორისო შესყიდვების მენეჯერი
რუსთავი, ჭყონდიდელის დასახლება, მაზნიაშვილის ქუჩა
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: HR@palatillc.com
ტელეფონი:
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: შესყიდვები
შესყიდვების მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: მშენებლობა
სამშენებლო მასალები - გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 2000(+ ბონუსი)
- დამატებითი სარგებელი (ბენეფიტები): ჯანმრთელობის დაზღვევა,უფასო კვება
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 3 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):შესყიდვები
შესყიდვების მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):მშენებლობა
სამშენებლო მასალები - გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ინგლისური,რუსული
შპს „პალატი“, პირველი ქართული ფანერის მწარმოებელი კომპანია საქართველოში, აცხადებს ვაკანსიას საერთაშორისო შესყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე.
სამუშაო გრაფიკი - სრული;
მდებარეობა - ქ. რუსთავი, მაზმიაშვილის 4;
ანაზღაურება - 2000 ლარი + ბონუსი;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
ძირითადი მოვალეობები:
სასურველი თვისებები და უნარ-ჩვევები:
ჩვენ გთავაზობთ:
დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: HR@palatillc.com
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ მიერ ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის რეზიუმეს ან/და პერსონალური მონაცემების შემცველი სხვა დოკუმენტის წარდგენით აცხადებთ თანხმობას შერჩევის პროცესში კომპანიის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების ფლობასა და დამუშავებაზე არაუმეტეს 3 წლის ვადით "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ შერჩევის პროცესის წარმოების მიზნით.
სამუშაო გრაფიკი - სრული;
მდებარეობა - ქ. რუსთავი, მაზმიაშვილის 4;
ანაზღაურება - 2000 ლარი + ბონუსი;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების, ეკონომიკის ან მონათესავე მიმართულებით;
- ინგლისური და რუსული ენების B2 დონეზე ფლობა;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
- სასურველია წარმოების სფეროში, შესყიდვების მიმართულებით მუშაობის გამოცდილება;
- საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა.
ძირითადი მოვალეობები:
- შესყიდვების გეგმის შემუშავება და ამ გეგმის მიხედვით საერთაშორისო შესყიდვების განხორციელება;
- შესყიდვების გეგმის შესაბამისად უკვე არსებული მომწოდებლების პირობების დამუშავება და ანალიზი;
- მომწოდებლებთან მოლაპარაკებების წარმოება, როგორც ღირებულებაზე, ასევე მოწოდების ვადებსა და სხვა პირობებზე;
- ახალი მომწოდებლების ძიება, მათი პირობების დადგენა და შედარება არსებულებთან, ბაზის უწყვეტი განახლება;
- ბაზრის კვლევა, ფასთა გამოკითხვის უზრუნველყოფა;
- იმპორტირების პროცესში შესაბამისი გადამზიდი კომპანიების მოძიება, მოლაპარაკება და ლოჯისტიკის პროცესის მეთვალყურეობა;
- შესყიდვების სრული ციკლის შესრულების მონიტორინგი;
- უშუალო ხელმძღვანელის სხვა დავალებების შესრულება, კომპეტენციის ფარგლებში;
სასურველი თვისებები და უნარ-ჩვევები:
- საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა;
- კომუნიკაბელურობა;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- საქმის ორგანიზების და დაგეგმის უნარი.
ჩვენ გთავაზობთ:
- კვებას;
- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: HR@palatillc.com
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენ მიერ ვაკანსიის ფარგლებში ჩვენთვის რეზიუმეს ან/და პერსონალური მონაცემების შემცველი სხვა დოკუმენტის წარდგენით აცხადებთ თანხმობას შერჩევის პროცესში კომპანიის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების ფლობასა და დამუშავებაზე არაუმეტეს 3 წლის ვადით "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად. პერსონალური მონაცემები გამოყენებული იქნება მხოლოდ შერჩევის პროცესის წარმოების მიზნით.
შესყიდვები
შესყიდვების მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები