შემდეგი
11 დეკ - 09 იან
After Sales მენეჯერი
ბათუმი, რუსთაველის უბანი, სხვა
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: sales@lagoon-resort.ge
ტელეფონი: +995 514009009
მისამართი: Rustaveli 41 batumi
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები
გაყიდვების შემდგომი სერვისის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: მშენებლობა
მშენებლობა უძრავი ქონება საცხოვრებელი უძრავი ქონება - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 1000 - 1200
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი, ასევე გამოცდილი კანდიდატები
- მინიმალური განათლების დონე: საშუალო განათლება
- საგანმანათლებლო პროგრამები: ადამიანური რესურსების მართვა, მენეჯმენტი
- ენები: ქართული,რუსული,ინგლისური
HomeX აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: After Sales მენეჯერი
ძირითადი ფუნქცია: ბინის შეძენის შემდგომი კლიენტების მხარდაჭერა და კმაყოფილების მაქსიმალური უზრუნველყოფა.
პასუხისმგებლობები:
- კლიენტებთან მუდმივი კომუნიკაცია და მომსახურება გაყიდვის შემდეგ;
- კითხვებზე დროული და კორექტული პასუხის გაცემა;
- პრობლემების იდენტიფიკაცია და მათი გადაჭრის კოორდინაცია;
- გაყიდვების შემდგომი მომსახურების პროცესის ორგანიზება და გაუმჯობესება;
- თანამშრომლობა სამშენებლო, იურიდიულ და ტექნიკურ გუნდებთან;
- უკუკავშირის შეგროვება და კლიენტების კმაყოფილების მონიტორინგი.
მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება (ბიზნესი, მენეჯმენტი, სერვისი ან დაკავშირებული მიმართულება);
- გამოცდილება კლინტიენტთან ურთიერთობაში (უძრავი ქონება, სასტუმრო ბიზნესი ან სერვისი იქნება უპირატესობა);
- ძლიერი კომუნიკაცია და პრობლემების სწრაფად გადაჭრის უნარი;
- ორგანიზებულობა, პასუხისმგებლობა და გუნდური მუშაობის უნარი;
- ქართულ რუსულ და ინგლისურ ენებზე საუბარი
ძირითადი ფუნქცია: ოფისის ყოველდღიური ადმინისტრაციული ცხოვრებისა და ორგანიზაციის მართვა.
პასუხისმგებლობები:
- ოფისის ყოველდღიური საოპერაციო პროცესების უზრუნველყოფა;
- სატელეფონო/ელფოსტის კომუნიკაციის მართვა და კლიენტებთან კონტაქტი;
- დოკუმენტაციის აღდგენა, არქივირება და ადმინისტრაციული საქმეების წარმოება;
- შეხვედრები და ვიზიტორების კოორდინაცია;
- მწარმოებლურობის და ოფისის შიდა კომუნიკაციის მხარდაჭერა;
- საოფისე პროგრამების (MS Office) და ა.შ. კარგი ცოდნა;
- გამოცდილება ადმინისტრაციული ან საოფისე სამუშაოში მისაღებია;
- კომუნიკაბელურობა, ორგანიზებულობა და მაღალი პასუხისმგებლობა;
ჩვენ გთავაზობთ:
- თანამედროვე და მეგობრული სამუშაო გარემო;
- პროფესიული განვითარების და კარიერული ზრდის შესაძლებლობა;
- სტაბილური სამუშაო საათები და თანამშრომლობის მზარდი გარემო.
დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე:sales@lagoon-resort.ge
ან დაგვიკავშირდით ნომერზე:+995 514009009
გაყიდვები
გაყიდვების შემდგომი სერვისის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები