28 ნოე - 28 დეკ
გერმანულენოვანი ადმინისტრაციის თანამშრომელი
საქართველოს მასშტაბით
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:

  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა ადმინისტრირება, ადმინისტრაციული ასისტირება სხვა სხვა
  • ინდუსტრია / სფერო: უძრავი ქონება უძრავი ქონება, საცხოვრებელი უძრავი ქონება, სხვა უძრავი ქონება
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
  • განაკვეთი: სრული განაკვეთი
  • დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
  • სამუშაოს ადგილმდებარეობა: სამუშაო სახლიდან
  • ანაზღაურება:
    ფიქსირებული 2500

დამსაქმებლის მოთხოვნები:

  • გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 1 წლიდან
  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):
    ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა ადმინისტრირება, ადმინისტრაციული ასისტირება
    სხვა სხვა
  • ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):
    უძრავი ქონება უძრავი ქონება, საცხოვრებელი უძრავი ქონება, სხვა უძრავი ქონება
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
  • მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
  • ენები: ინგლისური,გერმანული,რუსული
GFA - Gesellschaft für Finanzen und Administration, ფინანსური და ადმინისტრაციული სერვისების საზოგადოება, მოღვაწეობს საქართველოში და სთავაზობს ადმინისტრაციულ მომსახურებას კლიენტებს უძრავი ქონების სექტორში გერმანიაში. მისი კლიენტების სიას ეკუთვნიან მაგალითად Dortmund Flats, Dortmunder Wohnen, Immotradition, და ა.შ.

ფინანსური და ადმინისტრაციული სერვისების საზოგადოება აცხადებს ვაკანსიას გერმანულენოვანი ადმინისტრაციის თანამშრომლის პოზიციაზე.

პოზიციის აღწერა
პოზიცია მოიცავს იურიდიული შემთხვევების მართვას და მოთხოვნების ადმინისტრირებას. სამუშაო მოითხოვს მაღალი სიზუსტეს, პასუხისმგებლობის გრძნობას და პროფესიონალურ კომუნიკაციას როგორც შიდა, ისე გარე პარტნიორებთან.

ძირითადი პასუხისმგებლობები
იურიდიული შემთხვევების მართვა
  • კომუნიკაცია ადვოკატებთან და იურიდიულ წერილებზე პასუხის მომზადება.
  • დოკუმენტაციის მომზადება იურიდიული პროცედურებისთვის, მათ შორის — უვადო შეწყვეტის წერილების მომზადება.
  • ვადების კონტროლი და დროული რეაგირების უზრუნველყოფა.
  • მიმდინარე და დასრულებული შემთხვევების სტრუქტურირებული დოკუმენტირება.

მოთხოვნების მართვა (Credit Control)
  • მოვალე პირებისთვის და ბიზნეს პარტნიორებისთვის გაფრთხილებების მომზადება და გაგზავნა.
  • შემოსული ელექტრონული წერილების და სატელეფონო ზარების დამუშავება ღია დავალიანებებთან დაკავშირებით.
  • ღია თანხების მონიტორინგი და სრულ დაფარვამდე პროცესის მართვა.
  • შიდა შეთანხმება გადავადებულ გადასახადებთან დაკავშირებით და პრობლემური შემთხვევების ესკალაცია.

ინვოისირება
  • ინვოისების მომზადება შიდა რეგულაციებისა და კლიენტთან შეთანხმებების მიხედვით.
  • ინვოისების გაგზავნა კლიენტებისთვის და მათი მიწოდების მონიტორინგი.
  • ინვოისების ატვირთვა და მართვა Finsights-ის სისტემაში.
  • მხარდაჭერა ინვოისირების პროცესების შეთანხმებასა და დოკუმენტირებაში.

კვალიფიკაცია და უნარები
  • გამართული წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი გერმანულად.
  • მაღალი სიზუსტე და სტრუქტურირებული სამუშაო სტილი.
  • მრავალოცანიან რეჟიმში პრიორიტეტების სწორად განსაზღვრის უნარი.
  • პროფესიონალური დამოკიდებულება და პასუხისმგებლობა.
  • უძრავი ქონების მართვის ან მოთხოვნების ადმინისტრირების გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.

თანამშრომლის ბენეფიტები
  • თანამშრომლებისთვის უწყვეტი ტრენინგები და გამოცდილების გაზიარება.
  • სახლიდან მუშაობის შესაძლებლობა.
  • საერთაშორისო კომპანიაში მუშაობის გამოცდილება.
  • მრავალფეროვან და საინტერესო გუნდში მუშაობა.
  • ანაზღაურება: 2.500 GEL (ნეტო).

კანდიდატები გამოაგზავნონ საკუთარი რეზიუმე და შესაბამისი დოკუმენტები შემდეგ ელ-ფოსტაზე: managementgesellschaft@gmail.com
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება,
ადმინისტრაციული ასისტირება
სხვა
სხვა
ნახვები
უნიკალური ნახვები