შემდეგი
11 დეკ - 09 იან
ექაუნთ მენეჯერი გაყიდვების გუნდში
თბილისი, დიღმის მასივი, ბელიაშვილის ქ.
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: hr@syntax.ge
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები
ანგარიშის მენეჯმენტი და ურთიერთობების განვითარება ბუღალტერია / ფინანსები ანგარიშების მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: პროგრამული უზრუნველყოფა და IT სერვისები
პროგრამული უზრუნველყოფა - გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- დამატებითი სარგებელი (ბენეფიტები): ჯანმრთელობის დაზღვევა
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 3 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):გაყიდვები
ანგარიშის მენეჯმენტი და ურთიერთობების განვითარება ბუღალტერია / ფინანსებიანგარიშების მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):პროგრამული უზრუნველყოფა და IT სერვისები
პროგრამული უზრუნველყოფა - გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
- ენები: ინგლისური
IT კომპანია "სინტაქსი" (https://www.syntax.ge) რომლისმიზანს, კორპორაციულისექტორისთვის ინფორმაციული ტექნოლოგიების ხარისხიანი სერვისებისა და პროდუქტების მიწოდებას წარმოადგენს, აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების გუნდში ექაუნთ მენეჯერის პოზიციაზე.
სამუშაო პირობები:
ლოკაცია: ქ. თბილისი, ბელიაშვილის 145ა
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 09:30-18:30
დამატებითი სარგებელი:
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
უნარები/პასუხისმგებლობები
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გაგვიზიაროთ თქვენი რეზიუმე მეილზე - hr@syntax.ge,
ვაკანსიის სახელწოდების მითითებით.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ გადარჩეულ კანდიდატებთან.
გისურვებთ წარმატებას!
სამუშაო პირობები:
ლოკაცია: ქ. თბილისი, ბელიაშვილის 145ა
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 09:30-18:30
დამატებითი სარგებელი:
- შესაბამისი სასწავლო კურსების დაფინანსება;
- სწრაფად მზარდ კომპანიაში პროფესიული განვითარების შესაძლებლობა;
- ჯანმრთელობის დაზღვევა (გამოსაცდელი პერიოდის შემდეგ).
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- გაყიდვების სრული ციკლის მართვა: ახალი ბიზნეს კლიენტების მოძიება, მათთან დაკავშირება და კომპანიის სერვისების/პროდუქტების შეთავაზება, პრეზენტაციების ჩატარება;
- მომხმარებლების საჭიროებების ანალიზი, სათანადო სერვისის/პროდუქტისა და გადაწყვეტილებების შეთავაზება და მნიშვნელოვანი ტექნიკური მახასიათებლების შესახებ დეტალური ინფორმაციის მიწოდება;
- კომპანიის გაყიდვების სტრატეგიისა და გაყიდვების გეგმის შესრულება;
- CRM-ში მონაცემების ასახვა და პერიოდული რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან.
უნარები/პასუხისმგებლობები
- გამართული კომუნიკაციის, პრეზენტაციისა და მოლაპარაკების მართვის უნარი;
- ანალიტიკური აზროვნება;
- ტექნოლოგიებისადმი ინტერესი და ახალი პროდუქტების სწრაფად ათვისების უნარი;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- დროის მართვის უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- მიზანდასახულობა და შედეგზე ორიენტირებულობა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
- B2B გაყიდვების მიმართულებით მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება. IT
- Software/Cloud/Hardware სფერო ჩაითვლება დამატებით უპირატესობად;
- CRM სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება;
- ინგლისური ენა B2 დონე - გამართული ზეპირი და წერილობითი კომუნიკაცია.
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გაგვიზიაროთ თქვენი რეზიუმე მეილზე - hr@syntax.ge,
ვაკანსიის სახელწოდების მითითებით.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ გადარჩეულ კანდიდატებთან.
გისურვებთ წარმატებას!
გაყიდვები
ანგარიშის მენეჯმენტი და ურთიერთობების განვითარება
ბუღალტერია / ფინანსები
ანგარიშების მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები