13 დეკ - 08 იან
სტანდარტი
ხაზინის სპეციალისტი
თბილისი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: recruitment@tazetec.com
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ბუღალტერია / ფინანსები
ხაზინის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: ფინანსები
ფინანსური მომსახურება - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ღია კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: სამუშაო სახლიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: 2-დან 3 წლამდე
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):ბუღალტერია / ფინანსები
ხაზინის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):ფინანსები
ფინანსური მომსახურება - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- ენები: ინგლისური
Are you looking for a space for innovation, diversity, and self-development? Then Tazetec has the right challenge for you!
Tazetec is pleased to announce a vacancy for the position of Treasury Specialist.
Tazetec is pleased to announce a vacancy for the position of Treasury Specialist.
Your profile:
- Bachelor’s degree in Finance, Accounting, or a related field;
- 2–3 years of experience in treasury, corporate finance, banking or similar roles;
- Strong analytical skills;
- Excellent communication and interpersonal skills to foster effective collaboration with both internal teams and external stakeholders;
- Advanced knowledge of Excel, Google Sheets;
- Ability to work with large volumes of data;
- Ability to manage multiple projects and deadlines while paying attention to detail and accuracy;
- Upper intermediate level of English.
Your day-to-day contribution:
- Accurate and timely processing of all cash transactions, including payments, collections, and intercompany transfers;
- Developing and implementing treasury policies and procedures;
- Forecasting cash flows and liquidity needs;
- Managing bank accounts;
- Filling in payment registers;
- Accurate recording of operations in the accounting system;
- Executing foreign exchange transactions;
- Collaborating closely with cross-functional teams;
- Reconciliation with counterparties;
- Active participation in ad-hoc financial projects as required, contribution to the ongoing improvement of financial processes.
What's next:
Our benefits package:
Are you ready to take on this challenge? Send your English CV to: recruitment@tazetec.com
- I step: HR interview (30 minutes);
- II step: introduction to the team (2 hours);
- III step: final decision.
Our benefits package:
- Inspiring and diverse culture surrounded by experienced and enthusiastic colleagues;
- Flexible working hours to ensure your work-life balance;
- Ability to choose to work remotely or at the office;
- Star players/Top Salary policy;
- Unlimited paid vacation days;
- Attractive package of medical insurance;
- Inspiring and diverse culture surrounded by experienced and enthusiastic colleagues;
- Opportunities for personal and professional development: monthly compensation for your leisure activities, fully paid courses and workshops, etc;
- An active corporate life: team-buildings, sports activities, corporate parties, etc;
- A collaborative and welcoming environment for your initiatives.
Are you ready to take on this challenge? Send your English CV to: recruitment@tazetec.com
ბუღალტერია / ფინანსები
ხაზინის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები
