10 დეკ - 08 იან
ვიპ
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ქოლ-ცენტრი გაყიდვები მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა, კლიენტთა მომსახურება - ინდუსტრია / სფერო: ფინანსები
ფინანსური მომსახურება - გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 3 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ქოლ-ცენტრი გაყიდვებიმომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა, კლიენტთა მომსახურება - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):ფინანსები
ფინანსური მომსახურება - გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
- ენები: ქართული,ინგლისური
მოგო აცხადებს ვაკანსიას კლიენტთა მომსახურების მენეჯერის პოზიციაზე
პოზიციის შესახებ
ვეძებთ გამოცდილ და შედეგებზე ორიენტირებულ კლიენტთა მომსახურების მენეჯერს, რომელიც მართავს ინბაუნდ, აუთბაუნდ და სპეციალური კამპანიების მიმართულებებს.
ჩვენთვის მნიშვნელოვანია კანდიდატს ჰქონდეს დაილერთან მუშაობის და ზარების კამპანიების მართვის გამოცდილება, SLA-ს შესრულების კონტროლი, ცოდან ადამიანური რესურსის დაგეგმვისა და პროცესების ოპტიმიზაციის საკითხებში. თუ შეგიძლიათ გუნდს აჩვენოთ მაღალი სტანდარტი და მუდმივად ეძებთ უკეთესად მუშაობის გზებს — ეს პოზოცია თქვენთვისაა.
ძირითადი მოვალეობები
აუცილებელი მოთხოვნები
სასურველია
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოეხმაუროთ განცხადებას „გაგზავნე CV“ ღილაკის საშუალებით.
პოზიციის შესახებ
ვეძებთ გამოცდილ და შედეგებზე ორიენტირებულ კლიენტთა მომსახურების მენეჯერს, რომელიც მართავს ინბაუნდ, აუთბაუნდ და სპეციალური კამპანიების მიმართულებებს.
ჩვენთვის მნიშვნელოვანია კანდიდატს ჰქონდეს დაილერთან მუშაობის და ზარების კამპანიების მართვის გამოცდილება, SLA-ს შესრულების კონტროლი, ცოდან ადამიანური რესურსის დაგეგმვისა და პროცესების ოპტიმიზაციის საკითხებში. თუ შეგიძლიათ გუნდს აჩვენოთ მაღალი სტანდარტი და მუდმივად ეძებთ უკეთესად მუშაობის გზებს — ეს პოზოცია თქვენთვისაა.
ძირითადი მოვალეობები
- ინბაუნდ, აუთბაუნდ და კამპანიის ჯგუფების მართვა და მათი ყოველდღიური მუშაობის კოორდინაცია.
- დაილერის ოპერაციების ზედამხედველობა, ზარების სტრატეგიების დაგეგმვა, კამპანიების გაშვება და მათი ეფექტურობის გაუმჯობესება.
- ძირითადი KPIs და SLA-ს კონტროლი, როგორც პროდუქტიულობის, ისე მომსახურების ხარისხის გასაუმჯობესებლად.
- შესრულების ანგარიშების, დეშბორდებისა და მონაცემებზე დაფუძნებული ანგარიშგების მომზადება მენეჯმენტისთვის.
- კამპანიების შედეგების ანალიზი და მათი ოპტიმიზაციის გეგმის შემუშავება.
- დამატებითი კადრების პროგნოზირება, სამუშაო გრაფიკების შედგენა და რესურსების ეფექტური განაწილება.
- არსებული პროცესების უწყვეტი გაუმჯობესება — ახალი მიდგომების და გადაწყვეტილებების დანერგვა.
- გუნდის წევრების მოტივაცია, ქოუჩინგი, მხარდაჭერა.
აუცილებელი მოთხოვნები
- მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება ქოლ-ცენტრში ლიდერის/მენეჯერის პოზიციაზე.
- დაილერის სისტემების კარგი ცოდნა, ზარების კამპანიების, SLA-სა და KPI-ების მიმართულებით.
- მუშაობის გამოცდილება ინბაუნდ, აუთბაუნდ და სპეციალური კამპანიების მართვაში.
- ადამიანური რესურსების დაგეგმვის, პროგნოზირებისა და გრაფიკების/ცვლების შედგენის გამოცდილება.
- ანალიტიკური და მონაცემებზე ორიენტირებული მიდგომა, შესრულების შეფასებისა და რეპორტინგის უნარი.
- ინგლისური ენის კარგი ცოდნა როგორც წერით, ისე ზეპირად.
- მიზანდასახული, ინიციატივიანი, ცვლილებებზე ორიენტირებული.
- მზადყოფნა საჭიროების შემთხვევაში შაბათობით მუშაობისთვის.
- განვითარების მოტივაცია და კარიერული ზრდის სურვილი.
სასურველია
- გამოცდილება ფინანსური მომსახურებების ან სამომხმარებლო დაკრედიტების სფეროებში.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ გამოეხმაუროთ განცხადებას „გაგზავნე CV“ ღილაკის საშუალებით.
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ქოლ-ცენტრი
გაყიდვები
მომხმარებელთა მომსახურების სრულყოფა,
კლიენტთა მომსახურება
ნახვები
უნიკალური ნახვები
გაგზავნილი CV-ები 1
