04 დეკ - 02 იან
სტანდარტი
მენეჯერის თანაშემწე/მოლარე- კონსულტანტი
თბილისი, საბურთალო, ვაჟა-ფშაველას გამზ.
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: librawignebi@gmail.com
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება გაყიდვები გაყიდვების კონსულტაცია და რჩევა, ნაღდი ფულის დამუშავება და გაყიდვის პუნქტი - ინდუსტრია / სფერო: საცალო ვაჭრობა
საცალო ვაჭრობა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: ფიქსირებული 1500
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 1 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება გაყიდვებიგაყიდვების კონსულტაცია და რჩევა, ნაღდი ფულის დამუშავება და გაყიდვის პუნქტი - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):საცალო ვაჭრობა
საცალო ვაჭრობა - მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ქართული
წიგნის მაღაზიათა ქსელი ,,ლიბრა“ აცხადებს ვაკანსიას მენეჯერის თანაშემწე მოლარე- კონსულტანტის პოზიციაზე ქ.თბილისში
ლოკაცია: ვ.ფშაველას 30ბ
სასურველია
ჩვენ ვეძებთ კომუნიკაბელურ, აქტიურ და მოტივირებულ კანდიდატებს, რომლებსაც სურთ იმუშაონ წიგნების გაყიდვების სფეროში.
ლოკაცია: ვ.ფშაველას 30ბ
სასურველია
- წიგნების გაყიდვების სფეროში მოწინავე პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება
- კომპიუტერული პროგრამების ფლობა: MS Word, MS Excel, Google email
ჩვენ ვეძებთ კომუნიკაბელურ, აქტიურ და მოტივირებულ კანდიდატებს, რომლებსაც სურთ იმუშაონ წიგნების გაყიდვების სფეროში.
საკვალიფიკაციომოთხოვნები:
- ბაკალავრიატის ან მაგისტრატურის ნებისმიერი პროგრამის კურსთამთავრებული ან სტუდენტი
- სასურველია გაყიდვების/მომსახურების სფეროში მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება
- საოფისე პროგრამების ცოდნა
- სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა.
- სასურველია სალარო აპარატის და ტერმინალის ფლობა
ძირითადიმოთხოვნები:
- შემოსული ზარების მიღება და მათზე სათანადო რეაგირება
- პოტენციური მომხმარებლების დაინტერესება, მოზიდვა
- ფილიალის ადმინისტრაციულ და ტექნიკური საკითხების მართვა, თანამდებობრივი ინსტრუქციების მიხედვით
- პოტენციური მომხმარებლებისათვის გასაყიდი პროდუქტის/მომსაუხრების გაცნობა და შეთავაზება
- არსებული მომხმარებლების ინფორმირება ფასდაკლებისა და სხვა აქციების შესახებ
- მომხმარებელთა კმაყოფილებაზე და ლოიალურობის შენარჩუნებაზე მუდმივი ზრუნვა
- გაყიდვების გეგმის შესრულება.
დამატებითი მოთხოვნები:
- კანდიდატს უნდა ჰქონდეს შემდეგი ცოდნა/გამოცდილება:
- სატელეფონო კომუნიკაციის ეტიკეტი
- მომხმარებელთან ურთიერთობა
- გაყიდვების ტექნიკების ფლობა
ჩვენ გთავაზობთ:
- კარიერის დაწყებისა და განვითარების შესაძლებლობას
- კომფორტულ სამუშაო გარემოს
- მეგობრულ ატმოსფეროს.
სამუშაო გრაფიკი:
- 6 სამუშაო დღე კვირაში
- ორშაბათიდან-პარასკევის ჩათვლით: 10:00-19:00 სთ-მდე
- შაბათი: 10:00- დან 18:00 სთ-მდე
- კვირა დასვენება
შრომის ანაზღაურება: 1500 ლარი, ფიქსირებულ ანაზღაურებასთან ერთად მოქმედებს საბონუსე სქემა ყოველთვე.
კონკურსი მოიცავს შემდეგ ეტაპებს: რეზიუმეების გადარჩევა, სატელეფონო გასაუბრება და პირისპირ გასაუბრება, ერთკვირიანი სტაჟირება და საცდელი ვადა.
ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ჩვენს ელფოსტაზე librawignebi@gmail.com
გთხოვთ, სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი და სამუშაოს ადგილმდებარეობა
კონკურსი მოიცავს შემდეგ ეტაპებს: რეზიუმეების გადარჩევა, სატელეფონო გასაუბრება და პირისპირ გასაუბრება, ერთკვირიანი სტაჟირება და საცდელი ვადა.
ვაკანსიით დაინტერესებულ კანდიდატებს შეგიძლიათ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ჩვენს ელფოსტაზე librawignebi@gmail.com
გთხოვთ, სათაურის ველში (subject) აუცილებლად მიუთითოთ იმ ვაკანსიის დასახელება რომელზეც შემოგაქვთ განაცხადი და სამუშაოს ადგილმდებარეობა
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრირება
გაყიდვები
გაყიდვების კონსულტაცია და რჩევა,
ნაღდი ფულის დამუშავება და გაყიდვის პუნქტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები
