02 დეკ - 16 დეკ
ვიპ
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები
გაყიდვების მენეჯმენტი ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა ადმინისტრაციული ასისტირება - ინდუსტრია / სფერო: სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები
სამომხმარებლო მომსახურება - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი, ასევე გამოცდილი კანდიდატები
- ენები: ინგლისური,რუსული
MSC Georgia is one of the world’s leading shipping companies that has its presence in 155 countries worldwide. MSC Georgia was established in 2008 and successfully continues its development and growth in Georgia. MSC global accumulates 510 vessels and engages 70 000 staff in different countries.
Currently, we are looking for talented, enthusiastic, and highly motivated people who are looking for career development in a global company like MSC.
Position: Sales Assistant
Location: Tbilisi
Job Type: Full time
The sales and Pricing Assistant’s main purpose is to support the sales team by ensuring prompt information flows from sales to/from customers by assisting/providing them with additional documents required by the company or by the customers.
You Must be able to:
Skills & Qualifications
What do we offer:
How to reach us!
Please send your resume (in English only) to geo-hr@msc.com no later than 15th of December 2025, indicating the position title in the subject line. Only shortlisted candidates will be contacted
Currently, we are looking for talented, enthusiastic, and highly motivated people who are looking for career development in a global company like MSC.
Position: Sales Assistant
Location: Tbilisi
Job Type: Full time
The sales and Pricing Assistant’s main purpose is to support the sales team by ensuring prompt information flows from sales to/from customers by assisting/providing them with additional documents required by the company or by the customers.
You Must be able to:
- Receiving bookings from the customers and inputting container information, tariffs, and conditions into different internal software programs, while managing bookings.
- Communicating with Port of Loading/Discharge agencies and clients regarding ongoing and future bookings.
- Providing status updates and specific reports regarding various shipments.
- Supporting sales team by providing necessary information by a client or vice versa.
- Providing customer service support when necessary.
- Providing clients with any additional document(s) related to the procedures mentioned above.
Skills & Qualifications
- Excellent time management and attention to detail
- Strong negotiation skills and sense of responsibility
- Effective communication and multitasking abilities
- Team-oriented with a results-driven approach
- Fluency in Georgian and English; Russian is a plus
- Proficiency in MS Office
What do we offer:
- Opportunity to work in a multinational company
- Professional growth and learning opportunities
- Family type corporate culture
How to reach us!
Please send your resume (in English only) to geo-hr@msc.com no later than 15th of December 2025, indicating the position title in the subject line. Only shortlisted candidates will be contacted
გაყიდვები
გაყიდვების მენეჯმენტი
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრაციული ასისტირება
ნახვები
უნიკალური ნახვები
