ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: გაყიდვები
გაყიდვების მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: პროგრამული უზრუნველყოფა და IT სერვისები
საინფორმაციო ტექნოლოგიები და სერვისები - გამოცდილების დონე / რგოლი: საწყისი რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
- ანაზღაურება: (+ ბონუსი)
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სასურველია გამოცდილება:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(სასურველი):გაყიდვები
გაყიდვების მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(სასურველი):პროგრამული უზრუნველყოფა და IT სერვისები
საინფორმაციო ტექნოლოგიები და სერვისები - გამოცდილების დონე / რგოლი: საწყისი რგოლი
- ენები: ინგლისური,რუსული
2GIS-Batumi აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე!
2GIS-Batumi - ეს არის საერთაშორისო IT კომპანია, რომელიც ქალაქის ციფრული ინფრასტრუქტურის განვითარების ფარგლებში ახორციელებს კარტოგრაფიულ და საინფორმაციო-საძიებო სერვისს ქალაქის მასშტაბით. პლატფორმა აერთიანებს მუდმივად განახლებად რუკებს, ნავიგაციებს და საძიებო ცნობარს ერთ სივრცეში.
კომპანიის მიზანია, ქალაქის მაცხოვრებლებს გაუმარტივოს გზამკვლევის პროცესი და მაქსიმალური სიზუსტით მიაწოდოს სრული ინფორმაცია ნებისმიერ მომსახურების სფეროზე, რაც ამავდროულად საშუალებას აძლევს კომპანიებს განავითარონ თავიანთი ბიზნეს პროცესები და მიიპყრონ მეტი ყურადღება.
რას გთავაზობთ:
- ფიქსირებული ხელფასი + ბონუსი
- სამუშაო ადგილი: ბათუმი - ცენტრალური უბანი
- სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-19:00
- სამუშაო მოიცავს პარტნიორებთან შეხვედრებსა და ვიზიტებს
შენი მთავარი პასუხისმგებლობები იქნება:
- გაყიდვების მენეჯერის ძირითადი მოვალეობები:
- პოტენციური კლიენტების მოძიება და პირველადი კომუნიკაციის დამყარება სატელეფონო ზარებით ან პირადად;
- შეხვედრების დაგეგმვა, ორგანიზება და მოლაპარაკებების წარმოება გადაწყვეტილების მიმღებ პირებთან;
- კლიენტებთან შეხვედრა , ხელშეკრულებების გაფორმება, ინვოისების მომზადება და შემდგომი ოპერაციების კონტროლი;
- მომხმარებლის მოთხოვნის შესწავლა და საჭიროებებზე მორგებული შეთავაზებების მომზადება;
- არსებული და პოტენციური კლიენტების ბაზის წარმოება და განახლება;
- გრძელვადიანი, სანდო და პარტნიორული ურთიერთობების დამყარება და შენარჩუნება;
- გაყიდვების პროცესის დაგეგმვა, განხორციელება და არსებული ხარვეზების იდენტიფიცირება/გაუმჯობესება;
- კომპანიის პროდუქტებისა და მათი ტექნიკური მახასიათებლების ცოდნა;
- ხელმძღვანელის მითითებების შესრულება და შედეგების შესახებ რეგულარული რეპორტინგი.
უნარები და თვისებები:
- ეფექტური კომუნიკაცია და მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
- დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი;
- შედეგზე ორიენტირებულობა;
- მაღალი პასუხისმგებლობის უნარი
- ყურადღება დეტალებზე და ორგანიზებულობა;
- პოზიტიურობა, კომუნიკაბელურობა და პუნქტუალურობა;
- მოწესრიგებულობა და მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა.
ძირითადი მოთხოვნები:
- გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.
- საოფისე პროგრამების საბაზისო ცოდნა (Excel, MS Office, Outlook/E-mail);
- რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად.
- პრეზენტაციებისა და მოლაპარაკების ჩატარების გამოცდილება;
- შედეგზე ორიენტირებულობა და დამოუკიდებელი გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
- დროის ეფექტური მართვის უნარი;
- პრობლემების სწრაფი გადაჭრის უნარი.
შემოგვიერთდი 2GIS-Batumi-ს გუნდში და ერთად გავამარტივოთ ქალაქის ცხოვრება!
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე: Hr@batumi.2gis.ge