შემდეგი
24 ნოე - 09 დეკ
სტარტი
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: საბანკო
უნივერსალური საბანკო მომსახურება - ინდუსტრია / სფერო: ფინანსები
საბანკო საქმიანობა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება: გამოცდილებას არ აქვს მნიშვნელობა - განიხილებიან როგორც გამოუცდელი, ასევე გამოცდილი კანდიდატები
- მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
- ენები: ქართული
“ბაზისბანკი“ აცხადებს ვაკანსიას “ჰელფ დესკის სპეციალისტის“ პოზიციაზე ქ. თბილისში.
მოვალეობები:
უნარები:
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, 2025 წლის 8 დეკემბრის ჩათვლით, გამოგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: hr@basisbank.ge , სადაც სათაურის (Subject) ველში აუცილებლად უნდა იყოს მითითებული სასურველი ვაკანსიის დასახელება.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდგომ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.
გისურვებთ წარმატებას!
მოვალეობები:
- ოფისში ტექნიკური მოთხოვნების მიღება სატელეფონო, ელ-ფოსტის ან ტიქეთინგ სისტემის საშუალებით;
- პროგრამულ და აპარატურულ პრობლემებთან დაკავშირებული პირველადი დიაგნოსტიკა და სწრაფი გადაწყვეტა;
- ოპერაციული სისტემების (Windows) ძირითადი პრობლემების განხილვა და შეფერხებების აღმოფხვრა;
- ოფისის პროგრამების (Microsoft Office/365, Google და სხვ.) მხარდაჭერა;
- ქსელური კავშირების (Wi-Fi /VPN) პრობლემების იდენტიფიკაცია და პირველადი troubleshooting;
- ტექნიკური ინციდენტების და სერვისების მოთხოვნების რეგისტრაცია, მონიტორინგი და დროული დახურვა ტიქეთინგ სისტემაში;
- კომპიუტერული და პერიფერიული მოწყობილობების (პრინტერი, სკანერი, მონიტორი და ა.შ.) კონფიგურაცია და მხარდაჭერა;
- ახალი მომხმარებლებისთვის ანგარიშების შექმნა, წვდომების მინიჭება და სისტემაში ჩასმა;
- IT ინფრასტრუქტურის საბაზისო ზედამხედველობა და პრობლემების სწრაფი ესკალაცია შესაბამის გუნდთან;
- უსაფრთხოების პოლიტიკების დაცვა და მომხმარებლებისთვის უსაფრთხოების საუკეთესო პრაქტიკების კონსულტაცია.
- უმაღლესი განათლება ინფორმაციული ტექნოლოგიების სფეროში (შესაძლოა იყოს დამამთავრებელი კურსების სტუდენტი);
- კომპიუტერული ტექნიკის მუშაობის პრინციპების ცოდნა;
- ლოკალური ქსელის მუშაობის პრინციპების ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
უნარები:
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი;
- პასუხისმგებლობის გრძნობა;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- დეტალებზე ორიენტირებულობის უნარი;
- ანალიტიკური აზროვნება.
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, 2025 წლის 8 დეკემბრის ჩათვლით, გამოგზავნოთ CV შემდეგ მისამართზე: hr@basisbank.ge , სადაც სათაურის (Subject) ველში აუცილებლად უნდა იყოს მითითებული სასურველი ვაკანსიის დასახელება.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შემდგომ ეტაპზე გადასულ კანდიდატებთან.
გისურვებთ წარმატებას!
საბანკო
უნივერსალური საბანკო მომსახურება
ნახვები
უნიკალური ნახვები