24 ნოე - 13 დეკ
სტანდარტი
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მარკეტინგის ანალიტიკა, მარკეტინგის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო: ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი
ლოგისტიკა და მიწოდების ჯაჭვი - გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: 1-დან 3 წლამდე
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მარკეტინგის ანალიტიკა, მარკეტინგის მენეჯმენტი - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):ტრანსპორტი, ლოჯისტიკა & მიწოდების ჯაჭვი
ლოგისტიკა და მიწოდების ჯაჭვი - ენები: ქართული
ტრანსპორტერი აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე - მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი,
ადგილმდებარეობა: თბილისი, აკაკი ბელიაშვილის ქუჩა N70
სამუშაო განაკვეთი: სრული
კომპანია „ტრანსპორტერი“ — მოტო-რეკრეაციული ტექნიკის ყველაზე დიდი ცენტრი საქართველოსა და ამიერკავკასიაში რომელიც წარმოადგენს 80-ზე მეტ პრემიუმ ბრენდს, მათ შორის, BRP (Can-Am, Sea-Doo, Ski-Doo, Lynx, Spyder, Ryker), CF-Moto, Kawasaki, KYMCO, SHERCO, Akrapovic, Jobe, Jawa, Pistenbully, Husqvarna, Gardena და სხვა.
„ტრანსპორტერი“
BRP (Can-Am, Sea-Doo, Ski-Doo, Lynx, Spyder, Ryker), CF-Moto, Kawasaki, KYMCO, SHERCO, Akrapovic, Jobe, Jawa, Pistenbully, Husqvarna, Gardena
ძირითადი მოვალეობები:
- კომპანიის მარკეტინგული სტრატეგიის შემუშავება და განხორციელება, რომელიც უზრუნველყოფს გაყიდვების და კომპანიის ცნობადობის სტაბილურ ზრდას;
- მარკეტინგის დეპარტამენტის მართვა და გუნდის ეფექტური მუშაობის უზრუნველყოფა;
- ციფრული არხების (სოც. მედია, ვებ.გვერდები, იუთუბი და ა.შ.) მართვა და განვითარება;
- მარკეტინგული კამპანიების დაგეგმვა, შესრულება და ანალიზი;
- კლიენტების ბაზის წარმოება და მარკეტინგული მიზნებისთვის ეფექტურად გამოყენება;
- ბაზრის კვლევა, მომხმარებლის ქცევის ანალიზი და მოთხოვნებზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებების მიღება;
- გარე პარტნიორებთან და მომწოდებლებთან (საერთაშორისო ბრენდებთან) თანამშრომლობა;
- ბანკებთან, სადაზღვევო კომპანიებთან და სხვა პარტნიორთებთან კო-ბრენდირებული კამპანიების დაგეგმვა, განხორციელება და ანალიზი;
- მარკეტინგული ხარჯების მონიტორინგი და ანალიზი.
- რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან და მენეჯმენტთან;
მოთხოვნები:
- მარკეტინგის სფეროში მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება, მათ შორის მინიმუმ 1 წელი ხელმძღვანელ პოზიციაზე;
- სტრატეგიული მარკეტინგის ცოდნა და გამოცდილება;
- ანალიტიკური უნარების მაღალი დონე (კამპანიების შედეგების ანალიზი, შედეგებზე და მონაცემებზე დაფუძნებული გადაწყვეტილებები);
- სოციალური მედიის პლატფორმებისა და თანამედროვე მარკეტინგული ხელსაწყოების ცოდნა;
- ორგანიზების, ლიდერობის და გუნდური მუშაობის უნარი;
- ავტო-მოტო ტექნიკის და სხვა მონათესავე სექტორში გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.
რას გთავაზობთ:
პროფესიულ განვითარებას და კარიერული წინსვლის შესაძლებლობას, გამოცდილ და ამბიციურ გუნდთან ერთად, სწრაფად მზარდ კომპანიაში;
ინოვაციურ და დინამიურ სამუშაო გარემოს;
პრემიუმ კლასის საერთაშორისო ბრენდებთან და გუნდებთან მუშაობის უნიკალური შესაძლებლობას.
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV/რეზიუმე არაუგვიანეს 2025 წლის 13 დეკემბრისა.
გისურვებთ წარმატებას!
ვაკანსიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად და რეზიუმეს გადმოსაგზავნად გთხოვთ ეწვიოთ მოცემულ ბმულს:
მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მარკეტინგის ანალიტიკა,
მარკეტინგის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები
