01 მაი - დღეს
სტანდარტი
საბაჟო სერვისის კლიენტების მომსახურების სპეციალისტი
თბილისი
- სრული განაკვეთი
- ბაკალავრი
- გამოცდილება აუცილებელია , გამოცდილება 3 წლიდან
- ინგლისური,რუსული
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: career@dhl.ge
DHL-ის საქართველოს წარმომადენლობა, კომპანია შპს“ჯორჯიან ექსპრესი“ აცხადებს ვაკანსიას საბაჟო სერვისის კლიენტების მომსახურების სპეციალისტის პოზიციაზე.
ძირითადი მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
უნარ-ჩვევები:
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე 19 მაისი ჩათვლით მისამართზე: career@dhl.ge და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება, რათა მოხდეს თქვენი კანდიდატურის განხილვა.
კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებისას DHL-ის საქართველოს წარმომადენლობა კომპანია შპს “ჯორჯიან ექსპრესი“ ხელმძღვანელობს პერსონალური მონაცემების დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებით. პერსონალური მონაცემების დამუშავების მიზანია დადგინდეს კანდიდატის შესაბამისობა ვაკანსიის მოთხოვნებთან. DHL-ის საქართველოს წარმომადენლობა კომპანია შპს “ჯორჯიან ექსპრესი“-ში კანდიდატის მონაცემები ინახება არაუმეტეს 6 თვის ვადით.
- განსაბაჟებელ დაზიანებულ გზავნილებზე რეპორტის მომზადება;
- შიდა პროგრამაში მიმოწერის გახსნა, დაზიანების ამსახველი ფოტომასალის და შესაბამისი ინფორმაციის ასახვა;
- მიმღებთან კომუნიკაციას და მასთან საბაჟო ჭრილში პრობლემური ფაქტის განხილვას;
- საბაჟო საწყობში ზედდებულის გარეშე შემოსული ტვირთის იდენტიფიცირება და საბაჟო პროცედურისთვის მომზადება;
- DHL-ის სხვადასხვა ქვეყნების მხრიდან საქართველოს საგადასახო და საბაჟო რეგულაციების შესახებ ინფორმაციის მოთხოვნის შემთხვევაში, სათანადო ინფორმაციის მიწოდება;
- განსაბაჟებელ გზავნილებზე დეკლარირების ვადის კონტროლს და ელექტრონულ აღრიცხვას;
- შესრულებულ სამუშაოსთან დაკავშირებით რეპორტების მომზადება;
- ხელმოწერილი დეკლარაციის შემოსავლების სამსახურის პორტალზე ატვირთვას;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება ბიზნესის ადმინისტრირების ან ლოგისტიკის განხრით, სასურველია საბაჟო-საგადასახადო სპეციალიზაციის მიმართულებით.;
- მინიმუმ 3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება საბაჟო გაფორმების მომსახურების ან მომიჯნავე მიმართულებით.;
- საბაჟო დოკუმენტაციასთან მუშაობის გამოცდილება;
- რუსული და ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა;
- MS Office, Windows, სრუყოფილი ცოდნა.
უნარ-ჩვევები:
- პუნქტუალური;
- პასუხისმგებლიანი;
- სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის მართვის უნარი;
- სიახლის ათვისების უნარი;
- დეტალებზე ორიენტრირებული;
- მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებული;
- გუნდური მუშაობის უნარი.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე 19 მაისი ჩათვლით მისამართზე: career@dhl.ge და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება, რათა მოხდეს თქვენი კანდიდატურის განხილვა.
კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებისას DHL-ის საქართველოს წარმომადენლობა კომპანია შპს “ჯორჯიან ექსპრესი“ ხელმძღვანელობს პერსონალური მონაცემების დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებით. პერსონალური მონაცემების დამუშავების მიზანია დადგინდეს კანდიდატის შესაბამისობა ვაკანსიის მოთხოვნებთან. DHL-ის საქართველოს წარმომადენლობა კომპანია შპს “ჯორჯიან ექსპრესი“-ში კანდიდატის მონაცემები ინახება არაუმეტეს 6 თვის ვადით.
გაყიდვები
კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
ლოგისტიკა/ტრანსპორტი
საბაჟო
ნახვები 193
უნიკალური ნახვები 186