24 აპრ - 22 მაი
ინგლისურენოვანი მომხმარებელთა მხარდაჭერის წარმომადგენელი
საქართველოს მასშტაბით
  • მოქნილი გრაფიკი
  • საშუალო განათლება
  • განიხილება კანდიდატი ნებისმიერი გამოცდილებით
  • ქართული,ინგლისური
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

GH Management is looking for an English-Speaking Customer Support Representative.


Responsibilities and Duties:

  • To take appropriate actions to resolve customers' problems and concerns
  • Respond to and resolve customer questions through chat, email, and telephone calls quickly and effectively.
  • Take care of the administrative part of the job.

Job Requirements:

  • English knowledge at Intermediate level or up is required;
  • Prior customer service experience is a preference but not a requirement;
  • Good communication skills;
  • Ability to work in shifts (Weekends & night shift).

Job Specifications:

  • Employment type: Part - Time | Remote
  • Training: 1-2 weeks of paid training
  • Equipment: Employee has to have a working laptop/PC and internet access

Send CV To This E-mail Address: gh.management.2021@gmail.com
მარკეტინგი, რეკლამა, PR
კლიენტთა მომსახურება
ნახვები 141
უნიკალური ნახვები 127