შემდეგი
17 აპრ - 11 მაი
ოფისის მენეჯერი
თბილისი
- სრული განაკვეთი
- გამოცდილება აუცილებელია , გამოცდილება 1 წლიდან
- ინგლისური
ერთადერთი ქართული საერთაშორისო ფულადი გზავნილების სისტემა ინტელიექსპრესი აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე.
თუ გსურთ გახდეთ საერთაშორისო ჰოლდინგის მეგობრული გუნდის წევრი, რომელიც 50-ზე მეტი ფილიალით არის წარმოდგენილი საქართველოსა და ევროკავშირის ქვეყნებში და ემსახურება 1 000 000-ზე მეტ მომხმარებელს მსოფლიოს 100-მდე ქვეყანაში, გაეცანით ვაკანსიის პირობებს.
სამუშაო განაკვეთი: კვირაში 5 დღე, 10:00-19:00
ანაზღაურება: ფიქსირებული, გამოცდილების შესაბამისად
გამოსაცდელი ვადა: 3 თვე (ანაზღაურებადი)
ბენეფიტი: ჯანმრთელობის დაზღვევა /ულიმიტო სასაუბრო დრო/ პროფესიული განვითარების შესაძლებლობა
ადგილმდებარეობა: თბილისი, ჩუღურეთი, აღმაშენებლის გამზ. 61, ბიზნეს ცენტრი „მოზაიკა’’.
თუ გსურთ გახდეთ საერთაშორისო ჰოლდინგის მეგობრული გუნდის წევრი, რომელიც 50-ზე მეტი ფილიალით არის წარმოდგენილი საქართველოსა და ევროკავშირის ქვეყნებში და ემსახურება 1 000 000-ზე მეტ მომხმარებელს მსოფლიოს 100-მდე ქვეყანაში, გაეცანით ვაკანსიის პირობებს.
სამუშაო განაკვეთი: კვირაში 5 დღე, 10:00-19:00
ანაზღაურება: ფიქსირებული, გამოცდილების შესაბამისად
გამოსაცდელი ვადა: 3 თვე (ანაზღაურებადი)
ბენეფიტი: ჯანმრთელობის დაზღვევა /ულიმიტო სასაუბრო დრო/ პროფესიული განვითარების შესაძლებლობა
ადგილმდებარეობა: თბილისი, ჩუღურეთი, აღმაშენებლის გამზ. 61, ბიზნეს ცენტრი „მოზაიკა’’.
სამუშაო აღწერილობა:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
უნარები:
დაინტერესების შემთხვევაში გაგვიზიარეთ თქვენი მონაცემები - www.helio-ai.com/apply/qgktxnj1s33je54x?src=hr.ge
- შეხვედრებისათვის შესაბამისი გარემოს შექმნა და შეხვედრებისთვის საჭირო დოკუმენტების მომზადება;
- კორესპონდენციის ელექტრონული აღრიცხვა;
- საკურიერო მომსახურების ორგანიზება;
- შესყიდვების სამსახურთან ერთად, კომპანიის სათავო ოფისისა და ფილიალების მატერიალურ-ტექნიკური საშუალებებით უზრუნველყოფა და მარაგების კონტროლი;
- ხელმძღვანელის პირადი შეხვედრების დაგეგმვა;
- საქმიანი ვიზიტების/მივლინებების კოორდინირება;
- სამუშაო გარემოს ჰიგიენისა და ტექნიკური ნაწილის კონტროლი (შესაბამის თანამშრომლებთან ერთად).
- ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის, მინიმუმ, 1 წლიანი გამოცდილება;
- ინგლისური ენის ცოდნა - B1-B2
- საოფისე პროგრამების (MS Excel) ცოდნა.
უნარები:
- ორგანიზებულობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- მაღალი პასუხისმგებლობა;
- ეფექტური კომუნიკაცია;
- გუნდური მუშაობის უნარი.
დაინტერესების შემთხვევაში გაგვიზიარეთ თქვენი მონაცემები - www.helio-ai.com/apply/qgktxnj1s33je54x?src=hr.ge
დედლაინი: 2024 წლის 10 მაისამდე.
ადმინისტრაცია
ოფისის მენეჯმენტი
ნახვები 169
უნიკალური ნახვები 158