თარიღები: 04 ოქტ - 02 ნოემ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
განათლება: ბაკალავრი
გამოცდილება: 1 - 2 წლამდე
ენები: ინგლისური

სხვა ვებ გვერდზე

საბანკო:  შიდა აუდიტი

სს მიკროსაფინანსო ორგანიზაცია „ემ ბი სი“ აცხადებს ვაკანსიას  შიდა აუდიტორის პოზიციაზე.

 

სს „მიკრო ბიზნეს კაპიტალი“ 2013 წლიდან ოპერირებს საფინანსო ბაზარზე, კომპანიის მისიაა ფინანსურ მომსახურებაზე წვდომის არმქონე ადამიანების ჩართვა ეკონომიკაში, მათზე მორგებული და ხელმისაწვდომი ფინანსური სერვისების შეთავაზებით. დღესდღეობით კომპანია ემსახურება 11 000 -ზე მეტ მომხმარებელს და წარმოდგენილია ქვეყნის ექვს  ქალაქში 12 ფილიალის სახით.

კომპანია „ემ ბი სი“ ყველაზე მნიშვნელოვან რესურსად აღიარებს ადამიანურ კაპიტალს და უზრუნველყოფს მათ მზარდი ანაზღაურებით, პრემიის გამომუშავების შესაძლებლობით, კარიერული ზრდის პერსპექტივით, ჯანმრთელობის დაზღვევით,  შრომის საერთაშორისო სტანდარტების დაცვით და სხვა ბენეფიტებით.

 

ძირითადი მოვალეობები:

  • დამტკიცებული გეგმის და პროგრამის ფარგლებში აუდიტის პროცესში მონაწილეობა;
  • კომპანიის შიდა რეგულაციებით დადგენილი წესების სრულყოფილი და კორექტული დაცვის ანალიზი/კონტროლი;
  • კომპანიაში არსებული პროცესების გამართულობის/ეფექტიანობის ანალიზი და შეფასება;
  • კომპანიის ქვედანაყოფებში შიდა კონტროლის მიდგომების დაცვაზე ზედამხედველობა;
  • საკრედიტო პორთფელის ანალიზი და რისკების მართვის შეფასება;
  • კომპანიის ბალანსზე არსებული ქონების სისრულისა და სიმრთელის დაცვის კონტროლი;
  • ნაკლოვანებების აღმოფხვრისთვის, რისკების შემცირებისთვის და პროცესების გაუმჯობესებისკენ მიმართული რეკომენდაციების მომზადება;
  • რეკომენდაციების შესრულების ღონისძიებებში მონაწილეობის მიღება;
  • შესრულებული სამუშაოების შესახებ სათანადო ფორმის აქტების, ანგარიშების, საექსპერტო დასკვნების შედგენა;
  • სხვა განყოფილებებთან ეფექტური ურთიერთობის კოორდინირება;
  • პროფესიონალური დონის ამაღლება (სემინარებზე დასწრება, კომპანიის სიახლეების გაცნობა და ა.შ.)

 

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით;
  • საფინანსო სექტორში მუშაობის მინიმუმ 1 წლიამი გამოცდილება (აუდიტის, საკრედიტო, ფინანსური ანალიის, ანგარიშგების ან რისკების მიმართულებით);
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების (MS Office) ცოდნა;
  • ინგლისური ენის ცოდნა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • პრობლემების გადაჭრის და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • კეთილსინდისიერი, მოტივირებული, შრომისმოყვარე, ორგანიზებული;
  • ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • მიზანდასახულობა, პროფესიული განვითარების სურვილი;
  • ორგანიზებულობა, სამუშაო მიზნების სწორად განსაზღვრის და დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
  • დეტალებზე, ხარისხზე და შედეგზე ორიენტირება;
  • კომუნიკაციისა და პრეზენტაციის უნარი;
  • კრიტიკულ სიტუაციაში სწრაფი რეაგირებისა და გადაწყვეტილების მიღების უნარი
  • სწრაფად ათვისების უნარი

 

განაცხადის შემოტანის დედლაინია 2019 წლის 4 ნოემმბრის 17:00 საათი, კანდიდატებს დავუკავშირდებით დედლაინის დასრულებამდეც, შესაბამისად უპირატესობა მიენიჭება ადრე შემოსულ განაცხადებს.

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ ეწვიოთ მითითებულ ბმულს https://bit.ly/2Kf8oKJ და შესაბამისი ვაკანსიის გვერდზე ატვირთოთ თქვენი რეზიუმე/CV ან LinkedIn-ის URL ბმული.

სხვა ვებ გვერდზე


NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV