Receptionist/Office Manager

თარიღები: 04 სექ - 27 სექ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
გამოცდილება: 2 - 3 წლამდე
ენები: ინგლისური რუსული
ელ. ფოსტა: hr@ge.gt.com
ადმინისტრაცია:  ოფისის მენეჯმენტი

TITLE:   Receptionist/Office Manager

DURATION: Long-term
LOCATION: Tbilisi, Georgia

 

THE FIRM

Grant Thornton Georgia is a member of Grant Thornton International, one of the world's leading organizations of independently owned and managed accounting and advisory firms.

Grant Thornton Georgia is a multi-professional group of auditors, business consultants, accountants, tax and legal advisers. We unite over 50 experienced international and domestic professionals at our office in Tbilisi.

 

JOB DESCRIPTION:

The Receptionist is a full time administrative/support position. This position involves contact and interaction with all staff members, while the position holder is directly accountable to the Managing Partner. 

 

JOB RESPONSIBILITIES:

  • Attending the reception area during working hours,
  • Greeting guests and escorting to respective staff,
  • Managing phone calls, internal transfers of call, taking messages for staff, 
  • Managing incoming and outgoing correspondence,
  • Maintaining contact databases,
  • Scheduling of transportation of staff to clients’ premises,
  • Coordinating stationery and office supplies requests, ordering and distributing to staff,
  • Assisting in agenda arrangements and coordinating activities and information flow with Partners,
  • Drafting general administrative correspondence, translation,
  • Other duties related to the administrative areas in the Firm.

 

REQUIRED QUALIFICATIONS:

  • University degree in Linguistics preferable
  • Minimum of 2 years experience in a support/ administrative position
  • Proficiency in oral and written Georgian, English and Russian
  • Advanced Microsoft office
  • Writing skills, experience in drafting correspondence and translation,
  • Organized and detail oriented,
  • Professional appearance and behaviour,
  • Excellent communication and interpersonal skills,
  • Ability to prioritize and manage multiple tasks,
  • Ability to work under pressure.

                                                                                        
APPLICATION PROCEDURES: Applicants are kindly requested to e-mail their Curriculum Vitae, in English language only, to hr@ge.gt.com

Applicants are requested to indicate in the subject line of the message Receptionist”. Shortlisted candidates will be invited for interview.

 

Please provide your salary expectations.

APPLICATION DEADLINE:   September 27, 2019

მსგავსი განცხადებები
Back Office Agent

Green Feather


17 სექ - 16 ოქტ

Office Assistant

ფ/პ მარიამ კიპაროიძე


11 სექ - 10 ოქტ

Специалист по Работе с Бэк-Оффисом

Job Hunter


17 სექ - 16 ოქტ

დირექტორის თანაშემწე

HH Recruitment


17 სექ - 24 სექ

მენეჯერი/მდივანი

მოლისანის კლინიკა


04 სექ - 03 ოქტ

ოპერატორ-რეგისტრატორი

Neo Medi


12 სექ - 11 ოქტ

logo

ოფისის ადმინისტრატორი/რეცეფციის თანამშრომელი

Citysightseeing Tbilisi


30 აგვ - 28 სექ


NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV