ტექნიკური მხარდაჭერის ინჟინერი

თარიღები: 31 იან - 28 თებ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: მოქნილი გრაფიკი
ელ. ფოსტა: hr@skytel.ge
ინფორმაციული ტექნოლოგიები:  ტელეკომუნიკაციების მართვა

შპს "სქიტელი" საქართველოს სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე მზარდი და მრავალწლიანი გამოცდილების მქონი კომპანიაა. კომპანიის საქმიანობის ძირითად მიზანს წარმოადგენს თითოეულ მომხმარებლამდე მაღალ ხარისხიანი ინტერნეტ მომსახურების მიწოდებას, რისთვისაც კომპანია იყენებს მსოფლიოში სატელეკომუნიკაციო ბაზარზე არსებულ უახლეს ტექნოლონოგიებს და გადაწყვეტილებებს.

 

ძირითადი მოვალეობაბი:

  • აბონენტის სატელეფონო ზარის მიღება და ტექნიკური დახმარების გაწევა;
  • კომპანიის ინტერნეტ სერვისის ტექნიკური დახმარება, დიაგნოსტიკა და რეაგირება - როგორც აბონენტის შიდა ქსელის მოწყობილობების, ისე კომპანიის სასადგურე მოწყობილობების;
  • აბონენტებისათვის, მათ კომპიუტერებთან და პროგრამულ უზრუნველყოფასთან დაკავშირებული პრობლემების აღმოფხვრაში დახმარების გაწევა;
  • აბონენტების კონსულტირება კომპანიის სერვისებთან დაკავშირებულ სხვადასხვა ტექნიკურ საკითხებზე;
  • საჭიროებისამებრ, აბონენტის ინფორმირება კომპანიის სხვადასხვა სერვისებზე და პროცესებზე;
  • სამუშაო პროცესის შედეგების დაფიქსირება შესაბამის პროგრამულ უზრუნველყოფაში.

 

მოთხოვნები:

  • სასურველია უმაღლესი განათლება ტექნიკური მიმართულებით;
  • საურველია სამუშაო გამოცდილება ტექნიკური მხარდაჭერის ინჟინრის პოზიციაზე;
  • კომპიუტერული სისტემების აგებულების, მუშაობის, კონფიგურაციისა და დიაგნოსტიკის ძირითადი პრინციპების ცოდნა;
  • Windows სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება (ინსტალაცია, გამართვა, დიაგნოსტიკა);                                                                     
  • კომპიუტერული სისტემების აგებულების, მუშაობის, კონფიგურაციისა და დიაგნოსტიკის ძირითადი პრინციპების ცოდნა;
  • Windows სისტემებთან მუშაობის გამოცდილება (ინსტალაცია, გამართვა, დიაგნოსტიკა);
  • ზოგადი წარმოდგენა ქსელზე (ფიზიკური და ლოგიკური ქსელების მოწყობის პრინციპები, ადრესაცია ქსელში, ბაზური პროტოკოლები);
  • ოპერაციულ სისტემებში გამოყენებული ქსელის ნაწილის და უტილიტების ზოგადი ცოდნა (ping, nslookup, traceroute...
  • სამომხმარებლო პროგრამულ უზრუნველყოფასთან (ინტერნეტ ბროუზერები, ანტივირუსები, სხვადასხვა უტილიტები) მუშაობა; 
  • აუცილებელია ქართული და რუსული ენების გამართულად ცოდნა;
  • სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა;

 

პიროვნული მახასიათებლები:

  • კლიენტსა და შედეგზე ორიენტირება;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • სიზუსტე და კონცენტრაციის უნარი;
  • კომუნიკაციის კარგი უნარი;
  • დაგეგმვისა და დამოუკიდებელი მუშაობის უნარი.

 

პირობები:

სამუშაო გრაფიკი: ცვლების მიხედვით, ყოველი მეხუთე დღე დასვენება:

  • I ცვლა - 09:00 – 17:00 სთ
  • II ცვლა - 10:00 – 18:00 სთ
  • III ცვლა -17:00 – 22:00 სთ
  • IV ცვლა - 18:00 – 00:00 სთ

 

ანაზღაურება: 600 ლარი;

 

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი CV შემდეგი ელექტრონულ მისამართზე - hr@skytel.ge , გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აკეთებთ განაცხადს, წინააღმდეგ შეთხვევაში თქვენი რეზიუმე არ განიხილება.

გისურვებთ წარმატება!

მსგავსი განცხადებები
NOC ოპერატორი

სერვის ნეტ გრუპი


14 თებ - 14 მარ

თბილისის  წარმომადგენლობის ტექნიკური მომსახურების მიმართულების სპეციალისტი

OPPA


07 თებ - 07 მარ

ინსტალატორი ზესტაფონში

სერვის ნეტ გრუპი


15 თებ - 25 თებ

ინსტალატორი სენაკში

სერვის ნეტ გრუპი


11 თებ - 28 თებ

ინტერნეტისა და კამერების ინსტალატორი

ჯორჯიან აირ ლინკი


15 თებ - 16 მარ

კროსის უფროსი დედოფლისწყაროში

სილქნეტი


31 იან - 28 თებ

მონაცემთა აღრიცხვის სპეციალისტი

სილქნეტი


07 თებ - 24 თებ


NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV