Technical Support Personnel

თარიღები: 29 ნოემ - 28 დეკ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
გამოცდილება: ერთ წელზე ნაკლები
ენები: ინგლისური
ელ. ფოსტა: hrgamescale@gmail.com
ინფორმაციული ტექნოლოგიები:  IT სპეციალისტი ინფორმაციული ტექნოლოგიები (ზოგადი)

IT technical support personnel monitors and maintains the computer systems and networks. You diagnose hardware and software faults and solve technical and applications problems.

 

Responsibilities

IT technical support personnel are responsible for the smooth running of systems and ensuring users get the most of it. 

 

Individual tasks may include:

  • Handling customer questions and technical problem.
  • Serving as experts in all customer products.
  • addressing and finding solutions to all technical difficulties.
  • Monitoring and maintaining computer systems and networks;
  • Talking staff or clients through a series of actions, either face-to-face or over chat or telephone, to help set up systems or resolve issues;
  • Supporting the roll-out of new applications;
  • Responding within agreed time limits to call-outs;
  • working on a task until completion (or referral to third parties, if appropriate);
  • Work with global customers to resolve complex technical issues and maintain high satisfaction.
  • Provide technical support with SLA while ensuring that customer satisfaction goals are achieved.
  • Follow the escalation process: Identify cases to be escalated and assure it handled.

 

Required Skills:

  • The ability to work well in a team
  • Technical ability
  • Problem-solving skills
  • A strong customer focus
  • Attention to details.
  • Willing to work in shifts
  • Good communication skills
  • Good knowledge of  English language

Following Skills are Advantage ( Familiarity with at least one of the following)

 

  • TCP/IP Networking
  • SQL
  • Linux
  • Prior experience in Technical support.

 

Salary 1550 Net (with a high perspective of raise)

 

If you feel, you meet with our vacancy requirements, please send your CV  to:  Inbal.h@cg.solutions and indicate the position you are applying for in the subject line. Only short listed candidates will be contacted. 

We apologize for not being able to contact each rejected applicant personally. 

მსგავსი განცხადებები
IT ბიზნეს ანალიტიკოსი

Hotel Hub


07 დეკ - 05 იან 2019

IT მხარდაჭერის სპეციალისტი

კომპანია SKY HI


10 დეკ - 24 დეკ

Network Engineer/ IT Network Expert

Ericsson Georgia


04 დეკ - 02 იან 2019

SAP გადაწყვეტილების დეველოპერი

არესემ საქართველო სოლუშენსი


06 დეკ - 02 იან 2019

VOIP სპეციალისტი

ლაგი


19 ნოემ - 18 დეკ

ინფორმაციული ტექნოლოგიების მენეჯერი ბათუმში

კომპანია


27 ნოემ - 15 დეკ

.Net Developer

სადაზღვევო კომპანია ალდაგი


10 დეკ - 23 დეკ

NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV