დავალიანების დამუშავების სპეციალისტი

თარიღები: 20 ნოემ - 19 დეკ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
განათლება: ბაკალავრი
გამოცდილება: 1 - 2 წლამდე
ენები: ქართული ინგლისური რუსული
მართვის მოწმობა: B
ელ. ფოსტა: hr@algani.ge
საბანკო:  პრობლემური სესხების ოფიცერი ბუღალტერია/ფინანსები:  ფინანსები(ზოგადი)

დაცვის კომპანია „ალგანი“, რომელიც დაარსდა 2004 წელს, არის უსაფრთხოების უზრუნველყოფის ლიდერი კომპანია საქართველოში. დღეს „ალგანის“ პორთფოლიო 5000-მდე ორგანიზაციასა და კერძო პირს მოიცავს. კომპანია ორიენტირებულია საქართველოში უსაფრთხოების თანამედროვე, საერთაშორისო სტანდარტების შესაბამისი სერვისების დანერგვასა და მიწოდებაზე. დღეისათვის ალგანში დასაქმებულია 1500-ზე მეტი ადამიანი, რომლებიც ყოველდღიურად უზრუნველყოფენ უსაფრთხოებას მთელი ქვეყნის მასშტაბით.

 

დაცვის კომპანია “ალგანი” აცხადებს ვაკანსიას დავალიანების დამუშავების სპეციალისტის პოზიციაზე.

 

ძირითადი ვალდებულებები: 

  • დებიტორული დავალიანებების კონტროლი - პრობლემური კლიენტზე ინფორმაციის მომზადება და  ანგარიშის მიწოდება უშაუალო ხელმღავნელისათვის;
  • დავალიანებების მქონე კლიენტებთან  ყოველდღიური ვიზიტი (ობიექტებიდან მომსახურების თანხის დროული ამოღება);
  • დავალიანების დაფარვის მიზნით პრობლემურ კლიენტებთან მოლაპარაკების წარმოება;
  • დავალიანებების მქონე კლიენტების  პორტფელის ანალიზი/დამუშავება;
  • თანამდებობრივი ინსტრუქციით (სამუშაო აღწერილობა) გათვალისწინებული სხვა ფუნქციების განხორციელება.

 

განათლება და საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • განათლება სასურველია ფინანსები/ეკონომიკა/ბიზნეს ადმინისტრირების ან მონათესავე სფეროში;
  • სასურველია ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
  • სასურველია პრობლემური სესხების ექსპერტად, იურისტად, აღმასრულებლად ან შესაბამის დარგში მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი მუშაობის გამოცდილება;  
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა.

 

აუცილებელი პიროვნული უნარ-ჩვევები:

  • კარგად განვითარებული წერითი და ვერბალური კომუნიკაციური უნარები;
  • დარწმუნების, მოლაპარაკების ეფექტურად დასრულების უნარი;
  • ენერგიულობა, მოტივირებულობა მიზნის მიღწევაზე, გუნდური მუშაობის უნარი;
  • ორგანიზებულობა, სამუშაო მიზნების სწორად განსაზღვრის და დროის ეფექტურად მართვის უნარი მიზანდასახულობა, განვითარების სურვილი;
  • ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • ყურადღება დეტალების მიმართ, ემოციური წონასწორობა, შედეგზე ორიენტირებულობა, პრინციპულობა.
  • სტრესულ სიტუაციების მართვის უნარი;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა.

 

დამატებითი მოთხოვნები:

  • B კატეგორიის მართვის მოწმობა;
  • საკუთარი მსუბუქი, ეკონომიური ავტომობილი.

 

დამატებითი ინფორმაცია:

  • კომპანია უზრუნველყოფს: კორპორაციული ნომრით და საწვავით
  • სამუშაო განაკვეთი: სრული
  • ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი და ბონუსი

 

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ  გამოგზავნოთ რეზიუმე ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე:  hr@algani.ge

ელექტრონული წერილის სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.

მსგავსი განცხადებები
AML და მონიტორინგის ოფიცერი

ლიდერბეთი


16 ნოემ - 15 დეკ

AML მენეჯერი

Neollet


20 ნოემ - 19 დეკ

Financial Sales Call Center Trainer / HR

კომპანია Andromeda


16 ნოემ - 15 დეკ

IFRS ანგარიშგების ოფიცერი

თეგეტა მოტორსი


05 დეკ - 15 დეკ

Investor Relations Officer

ამბოლი


19 ნოემ - 18 დეკ

Senior Auditor

არესემ საქართველო


06 დეკ - 04 იან 2019

Младший Деск Менеджер

სელტექ


27 ნოემ - 26 დეკ

NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV
NoLogoAvailable
დატოვე CV