22 აპრ - 21 მაი
გაყიდვების მენეჯერის ასისტენტი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • განიხილება კანდიდატი ნებისმიერი გამოცდილებით
  • ინგლისური
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
შუაგული აცხადება ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე

ფუნქცია-მოვალეობები:
  • არსებული და პოტენციური ჯავშნების ბაზების მართვა და განახლება;
  • პროდუქტების გაცნობა და მის შესახებ ამომწურავი და სათანადო ინფორმაციის მიწოდება
  • პროდუქტების შექმნასა და გაყიდვის პროცესში მონაწილეობის მიღება
  • პოტენციური მომხმარებლების ბაზის სისტემატური განახლება, მათ შესახებ საჭირო ინფორმაციის შეგროვება
  • მომხმარებელთან შეხვედრის დაგეგმვა და ორგანიზება
  • კომპანიის მეილის/ ცხელი ხაზის მართვა
  • სოც.ქსელებში შემოსული წერილების პასუხი, დახარისხება, გადამისამართება
  • კორესპონდენციის მართვა
  • სამუშაო დღის ბოლოს რეპორტების გაზიარება, ყოველდღიურ რეჟიმში

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა
  • ინგლისური ენის ცოდნა სასაუბრო დონეზე
  • გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპიტარესობად
  • სტუმარმასპინძლობის სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად

პიროვნული თვისებები:
  • ყურადღება დეტალების მიმართ
  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • დროის ეფექტური გამოყენების უნარი
  • კონფიდენციალობის დაცვის უნარი
  • ეფექტური კომუმუნიკაციის უნარი

ჩვენ გთავაზობთ:
  • ტრანსპორტირებას
  • კვებას
  • საინტერესო და განვითარებად პოზიციას
  • fitpass-ით სარგებლობის შესაძლებლობას
  • ჯანსაღ გარემოს
  • მეგობრულ გუნდს
  • სასიამოვნო სამუშაო სივრცეს
  • სასიამოვნო და საინტერესო პროცესებში მონაწილეობის შესაძლებლობას
  • სრული სამუშაო გრაფიკი (ამ პოზიციაზე ჰიბრიდული არ განიხილება)

თუ ხართ დაინტერესებული და ეძებთ სასიამოვნო გარემოს, მეგობრულ გუნდს და დაუვიწყარ შთაბეჭდილებებს, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე მისამართზე: info@shuaguli.ge
ჩვენს შესახებ ინფორმაციას შეგიძლიათ გაეცნოთ
ადმინისტრაცია
პირადი ასისტენტი
გაყიდვები
გაყიდვები(ზოგადი)
ნახვები 125
უნიკალური ნახვები 117