შემდეგი
22 აპრ - 21 მაი
გაყიდვების მენეჯერის ასისტენტი
თბილისი
- სრული განაკვეთი
- განიხილება კანდიდატი ნებისმიერი გამოცდილებით
- ინგლისური
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: info@shuaguli.ge
შუაგული აცხადება ვაკანსიას გაყიდვების მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე
ფუნქცია-მოვალეობები:
- არსებული და პოტენციური ჯავშნების ბაზების მართვა და განახლება;
- პროდუქტების გაცნობა და მის შესახებ ამომწურავი და სათანადო ინფორმაციის მიწოდება
- პროდუქტების შექმნასა და გაყიდვის პროცესში მონაწილეობის მიღება
- პოტენციური მომხმარებლების ბაზის სისტემატური განახლება, მათ შესახებ საჭირო ინფორმაციის შეგროვება
- მომხმარებელთან შეხვედრის დაგეგმვა და ორგანიზება
- კომპანიის მეილის/ ცხელი ხაზის მართვა
- სოც.ქსელებში შემოსული წერილების პასუხი, დახარისხება, გადამისამართება
- კორესპონდენციის მართვა
- სამუშაო დღის ბოლოს რეპორტების გაზიარება, ყოველდღიურ რეჟიმში
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- საოფისე პროგრამების ცოდნა
- ინგლისური ენის ცოდნა სასაუბრო დონეზე
- გაყიდვების სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპიტარესობად
- სტუმარმასპინძლობის სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად
პიროვნული თვისებები:
- ყურადღება დეტალების მიმართ
- გუნდური მუშაობის უნარი
- დროის ეფექტური გამოყენების უნარი
- კონფიდენციალობის დაცვის უნარი
- ეფექტური კომუმუნიკაციის უნარი
ჩვენ გთავაზობთ:
- ტრანსპორტირებას
- კვებას
- საინტერესო და განვითარებად პოზიციას
- fitpass-ით სარგებლობის შესაძლებლობას
- ჯანსაღ გარემოს
- მეგობრულ გუნდს
- სასიამოვნო სამუშაო სივრცეს
- სასიამოვნო და საინტერესო პროცესებში მონაწილეობის შესაძლებლობას
- სრული სამუშაო გრაფიკი (ამ პოზიციაზე ჰიბრიდული არ განიხილება)
თუ ხართ დაინტერესებული და ეძებთ სასიამოვნო გარემოს, მეგობრულ გუნდს და დაუვიწყარ შთაბეჭდილებებს, გთხოვთ, გადმოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე მისამართზე: info@shuaguli.ge
ჩვენს შესახებ ინფორმაციას შეგიძლიათ გაეცნოთ
ადმინისტრაცია
პირადი ასისტენტი
გაყიდვები
გაყიდვები(ზოგადი)
ნახვები 125
უნიკალური ნახვები 117