22 მარ - 26 მარ
სტანდარტი
მაღაზიის კონსულტანტი / თამაშების ორგანიზატორი-წამყვანი
თბილისი, მთაწმინდა, ვ.ვეკუას ქ.
- მოქნილი გრაფიკი
- 700 - 1400
+ ბონუსი
- განიხილება კანდიდატი ნებისმიერი გამოცდილებით
- ქართული,ინგლისური,რუსული
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: job@icom.ge
ტელეფონი:
მისამართი: თბილისი, "ორბელიანის ბაზარი"
სამაგიდო თამაშების მაღაზია “ტორტუგა” აცხადებს ვაკანსიას მაღაზიის კონსულტანტისა და თამაშების ორგანიზატორის-წამყვანის პოზიციებზე.
ჩვენი პროდუქციის შესახებ უფრო ვრცელი ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ: tortuga.ge.
აგრეთვე მაღაზიას აქვს ბეჭდვის სერვისი, რაც შეიცავს: მაისურებზე, ჭიქებზე ბეჭდვას, პოსტერების, სტიკერების ბეჭდვას.
გრაფიკი: 40 საათი კვირაში; მოქნილი განრიგი. შესაძლებელია ნახევარი განაკვეთით მუშაობა.
მდებარეობა: ს/ც “ბაზარი ორბელიანი”, ვეკუას ქ. 3ა, თბილისი
ჩვენი პროდუქციის შესახებ უფრო ვრცელი ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ: tortuga.ge.
აგრეთვე მაღაზიას აქვს ბეჭდვის სერვისი, რაც შეიცავს: მაისურებზე, ჭიქებზე ბეჭდვას, პოსტერების, სტიკერების ბეჭდვას.
გრაფიკი: 40 საათი კვირაში; მოქნილი განრიგი. შესაძლებელია ნახევარი განაკვეთით მუშაობა.
მდებარეობა: ს/ც “ბაზარი ორბელიანი”, ვეკუას ქ. 3ა, თბილისი
სამუშაო აღწერილობა:
- მაღაზიაში წარმოდგენილი პროდუქციის ასორტიმენტის სრულყოფილი ცოდნა;
- კლიენტის აქტიური, ეფექტური და თავაზიანი მომსახურება;
- მყიდველისათვის კვალიფიციური კონსულტაციის გაწევა პროდუქციის შერჩევასა და გადაწყვეტილების მიღებაში;
- თამაშების ჩატარება: თამაშის არჩევაში დახმარება, პრეზენტაცია, წესების ახსნა, დახმარება თამაშის მსვლელობის დროს;
- სალარო აპარატთან და ბარათის ტერმინალთან მუშაობა;
- გაყიდვების პროგრამაში აყვანა (“ფინა”);
- საიტთან (tortuga.ge) მუშაობა;
- პოსტერების და სტიკერების ბეჭდვა;
- მაისურებზე და ჭიკებზე ბეჭდვა.
ძირითადი მოთხოვნები:
უნარ-ჩვევები:
ჩვენ გთავაზობთ:
ხელფასი: მე–2 თვიდან - 800 -1400 ლარი (კვალიფიკაციიდან გამომდინარე) ბონუსების ჩათვლით (გეგმის შესრულების შემთხვევაში). პირველი გამოსაცდელი თვე - 700 ლარი.
- აუცილებელია ქართული ენის ცოდნა (შესაძლებელია გამონაკლისი უკრაუნული ლტოლვილების შემთხვევაში);
- სასურველია ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა;
- სასურველია გაყიდვების მიმართულებით გამოცდილება.
- საოფისე პროგრამების ცოდნა – Мicrosoft Word, Excel, PowerPoint - სამომხმარებლო დონეზე.
- სასურველია გრაფიკულ ფროგრამებში მუშაობის გამოცდილება - Corel, PhotoPaint, Photoshop - სამომხმარებლო დონეზე.
უნარ-ჩვევები:
- პროდუქციის სწრაფი შესწავლის უნარი
- თავაზიანობა, ენერგიულობა, სანდოობა.
- სწორი და გამართული მეტყველების / პრეზენტაციის უნარი
- შრომისმოყვარეობა;
- მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
- პუნქტუალურობა;
- კომუნიკაბელურობა;
- აქტიურობა.
ჩვენ გთავაზობთ:
- სასიამოვნო სამუშაო გარემოს;
- კარიერული განვითარების შესაძლებლობას;
ხელფასი: მე–2 თვიდან - 800 -1400 ლარი (კვალიფიკაციიდან გამომდინარე) ბონუსების ჩათვლით (გეგმის შესრულების შემთხვევაში). პირველი გამოსაცდელი თვე - 700 ლარი.
თუ თვლით რომ აკმაყოფილებთ მოთხოვნებს, გთხოვთ გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე მისამართზე: job@icom.ge. კანდიდატების შეუსაბამო რეზიუმეები არ გაინიხილება.
გაყიდვები
გაყიდვების კონსულტანტი
ნახვები 123
უნიკალური ნახვები 123