04 თებ - 01 მარ
სტანდარტი
საყოფაცხოვრებო ტექნიკის მომსახურების ოპერატორი
თბილისი
- სრული განაკვეთი
- 1200
- განიხილება კანდიდატი ნებისმიერი გამოცდილებით
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: hr@midea.ge
"Midea" გახლავთ გაგრილების სისტემების და საყოფაცხოვრებო ტექნიკის მსოფლიოში ერთ-ერთი უმსხვილესი მწარმოებელი, რომელიც ორიენტირებულია ენერგოეფექტური ტექნოლოგიების განვითარებასა და გარემოს ზრუნვაზე.
შპს ,,ემსერვისი“ - ბრენდი „"Midea"-ს საყოფაცხოვრებო კონდიცირებისა და ტექნიკის ექსკლუზიური სერვის-ცენტრია საქართველოში.
შპს „ემსერვისი“ აცხადებს ვაკანსიას საყოფაცხოვრებო ტექნიკის მომსახურების ოპერატორის“ პოზიციაზე.
ფუნქცია-მოვალეობები:
- ქოლ-ცენტრში დაფიქსირებული შეკვეთების პროგრამაში შეკვეთის /დაფიქსირება/ხელოსნებისთვის თანაბარი განაწილება/შესრულების კონტროლი საგარანტიო/არასაგარანტიო მომსახურებაზე.
- მიღებული მომსახურების ნაწილში მოხმარებლისთვის კონსულტაციის გაწევა,სწორი და საჭირო ინფორმაციის მიწოდება.
- მომსახურების ღირებულებისთვის საჭირო დოკუმენტაციის წარმოება(ინვოისი, ხელშეკრულება, მიღება- ჩაბარება,გადახდის კონტროლი.)
- ჩეკთან გათანაბრებული დოკუმენტის (ჩგდ)ჩაბარება და სისწორის კონტროლი.არასწორად შექმნილი დოკუმენტის ფინანსური დეპარტამენტისთვის გადაცემა.
- საგარანტიო და არასაგარანტიო დოკუმენტების ყოველდღიური წარმოება.(შეკვეთის დოკუმენტის სისრულეში მოყვანა რეალიზაციისთვის.)
- შესრულებული შეკვეთების დახურვა კომპანიის სტანდარტის მიხედვით შიდა პროგრამაში;
- სპეციალისტების შესრულებული სამუშაოს მონიტორინგი;
- სადილერო ქსელთან ურთიერთობა შესაკეთებელი ნივთის შესახებ,საჭიროების შემთხვევაში ნივთის უკან დაბრუნების მიღება/გადაცემა ტექნიკურ მენეჯერთან და სერვის-ცენტრის მენეჯერთან ერთად ტექნიკური დასკვნის საფუძველზე.
- კონდინციონერის მონტაჟების კოორდინირება.
ძირითადი მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება (სასურველია);
- სერვის-ცენტრში მუშაობის მინიმუმ ერთ წლიანი გამოცდილება;
- 1 C პროგრამის ცოდნა;
- რუსული და ინგლისური ენის სალაპარაკო დონეზე ცოდნა;
- საოფისე პროგრამების (Excel, Word) ცოდნა;
პიროვნული თვისებები:
- კომუნიკაბელურობა;
- თავაზიანობა;
- დეტალების მიმართ ორიენტირებული;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- დისციპლინირებულობა;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის ეფექტურად წარმართვის უნარი;
- დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
ანაზღაურება:1200 ლარი
სამუშაო გრაფიკი:კვირაში 5 სამუშაო დღე 10-დან 18 საათამდე;
სამუშაო ადგილი:თბილისი, აღმაშენებლის ხეივანი მე-12 კმ, ფარსადანის ქ.N7;
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა რეზიუმე თანდართული ფოტოსურათით გამოაგზავნეთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hr@midea.ge 2025 წლის 28 თებერვლამდე.
გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება.
გამოყენებული იქნება კანდიდატთა შერჩევის შემდეგი პროცედურები:
წინასწარი გადარჩევა წარმოდგენილი რეზიუმეების მიხედვით;
გასაუბრება; შპს "ემსერვისი"-ს მიერ გამოცხადებულ წინამდებარე ვაკანსიაზე გამოხმაურების შემთხვევაში, მათ შორის, თქვენი რეზიუმეს[CV] გამოგზავნით, თქვენ ეთანხმებით, რომ შპს "ემსერვისი" უფლებამოსილია, კანონმდებლობით დადგენილი წესით, მიზნით და ვადით დაამუშაოს თქვენი პერსონალური მონაცემები, რომელიც ავტომატურად ხვდება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და ინახება ერთი წლის განმავლობაში. ამასთანავე, თქვენი კანდიდატურა შესაძლებელია განხილულ იქნას შპს "ემსერვისის"-ს მიერ სხვა პოზიციაზე ვაკანსიის არსებობის შემთხვევაში. გისურვებთ წარმატებას!
გაყიდვები
კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
ნახვები 128
უნიკალური ნახვები 127