13 ოქტ - დღეს
სტანდარტი
მარკეტინგის სპეციალისტი
ბათუმი
- სრული განაკვეთი
- ბაკალავრი
- გამოცდილება აუცილებელია , გამოცდილება 3-დან 5 წლამდე
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: m.tsintskiladze@ambassadori.com
„ამბასადორი ბათუმი აილენდი“ აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: მარკეტინგის სპეციალისტი
ტრადიციული მარკეტინგის სტრატეგია:
დაეხმარეთ ყოვლისმომცველი ტრადიციული მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავებასა და განხორციელებაში Ambasadori Island-ის ოფლაინ არხებით პოპულარიზაციისთვის, უზრუნველყავით შესაბამისობა საერთო ბიზნეს და მარკეტინგულ მიზნებთან.
კამპანიის მართვა:
დაგეგმეთ და მართეთ ტრადიციული მარკეტინგული კამპანიები, მათ შორის ბეჭდვითი მედია, ტელევიზია, რადიო, ბილბორდები, ბროშურები და სხვა ოფლაინ მედია, უზრუნველყავით დროული შესრულება და ბრენდის სახელმძღვანელო პრინციპებთან შესაბამისობა.
მომწოდებლებისა და პარტნიორების მართვა: ითანამშრომლეთ გარე მომწოდებლებთან, როგორიცაა სტამბები, მედია სააგენტოები, ღონისძიებების ორგანიზატორები და სარეკლამო კომპანიები, რათა უზრუნველყოთ მარკეტინგული მასალების მაღალი ხარისხით წარმოება და დროული მიწოდება.
ბიუჯეტის მართვა:
მართეთ ტრადიციული მარკეტინგული კამპანიების ბიუჯეტები, უზრუნველყავით ხარჯთეფექტურობა მაქსიმალური მოცვისა და ჩართულობის უზრუნველყოფით. რეგულარულად წარადგინეთ განახლებები კამპანიის ხარჯებზე და საჭიროებისამებრ შეცვალეთ ბიუჯეტები.
ღონისძიებების დაგეგმვა და მართვა: დაეხმარეთ ისეთი ღონისძიებების ორგანიზებასა და მართვაში, როგორიცაა სავაჭრო გამოფენები, სპონსორობა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის პროგრამები, რომლებიც აძლიერებენ ბრენდის ხილვადობას და ხელს უწყობენ მომხმარებლებთან ურთიერთობას.
მედიის შესყიდვა:
იმუშავეთ მედია სააგენტოებთან ბეჭდური, რადიო, სატელევიზიო და გარე რეკლამისთვის საუკეთესო მედია განთავსების გარიგებების მოსაპოვებლად და მოსალაპარაკებლად.
კოლატერალების შექმნა:
ზედამხედველობა გაუწიეთ მარკეტინგული მასალების, როგორიცაა ბროშურები, ფლაერები, კატალოგები და სარეკლამო ნივთების წარმოებას, უზრუნველყავით მათი შესაბამისობა ბრენდის იდენტობასთან და გზავნილთან.
ანგარიშგება და ანალიტიკა:
აკონტროლეთ ტრადიციული მარკეტინგული კამპანიების შესრულება და წარადგინეთ რეგულარული ანგარიშები მათი ეფექტურობის შესახებ, მათ შორის ისეთი ძირითადი მეტრიკები, როგორიცაა მოცვა, ნახვები და ROI.
კონკურენტების ანალიზი:
ჩაატარეთ ბაზრის კვლევა და გააანალიზეთ კონკურენტების აქტივობები ტრადიციული მარკეტინგის არხებში, გამოავლინეთ გაუმჯობესებისა და დიფერენცირების შესაძლებლობები.
ფუნქციათაშორისი თანამშრომლობა:
მჭიდროდ ითანამშრომლეთ ციფრული მარკეტინგის გუნდთან, გაყიდვებისა და PR დეპარტამენტებთან, რათა უზრუნველყოთ ინტეგრირებული მიდგომა ყველა მარკეტინგულ არხზე.
საზოგადოებასთან ურთიერთობის მხარდაჭერა: მხარი დაუჭირეთ PR ინიციატივებს მედია საშუალებებთან და ჟურნალისტებთან კოორდინაციით ინტერვიუების, პრეს-რელიზებისა და სტატიების მოსამზადებლად, რომლებიც შეესაბამება
მარკეტინგულ მიზნებს.
ბრენდის პარტნიორობა:
განავითარეთ და შეინარჩუნეთ ურთიერთობები ადგილობრივ ბიზნესებთან, სპონსორებთან და პარტნიორებთან თანამშრომლობითი მარკეტინგული შესაძლებლობების შესაქმნელად და ბრენდის ხილვადობის გასაძლიერებლად.
კვალიფიკაცია:
- ბაკალავრის ხარისხი მარკეტინგში, ბიზნესში, კომუნიკაციებში ან მსგავს სფეროში.
- 3-5 წლიანი გამოცდილება ტრადიციულ მარკეტინგში, სასურველია უძრავი ქონების, სტუმართმოყვარეობის ან ფუფუნების ინდუსტრიებში.
- დამტკიცებული გამოცდილება ოფლაინ მარკეტინგული კამპანიების მართვაში, დაგეგმვიდან შესრულებამდე.
- ტრადიციული მარკეტინგული არხების, მათ შორის ბეჭდვითი მედიის, ტელევიზიის, რადიოსა და ღონისძიებების მარკეტინგის ძლიერი ცოდნა.
- შესანიშნავი კომუნიკაციისა და მოლაპარაკების უნარები.
- პროექტის მართვის ძლიერი უნარები და დეტალებზე ყურადღების მიქცევა.
- მარკეტინგული მონაცემების ანალიზისა და კამპანიის შესრულების შესახებ ანგარიშგების უნარი.
სათაურის ველში გთხოვთ მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში, კომპანია იტოვებს უფლებას არ განიხილოს თქვენი კანდიდატურა.
აღნიშნულ ვაკანსიაზე რეზიუმეს გამოგზავნით, ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანიამ დაამუშავოს (შეაგროვოს, შეინახოს, დაამუშავოს, დააჯგუფოს, წაშალოს, გაანადგუროს) მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. კომპანიის მხრიდან თქვენი მონაცემების დამუშავების მიზანია დასაქმებისთვის საჭირო პროცედურების წარმართვა და კანდიდატის შესაბამისობის დადგენა არსებული ან/და სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან. თუ ამჟამად გამოცხადებული ვაკანსიის მოთხოვნებს ვერ აკმაყოფილებთ, კომპანია თქვენს რეზიუმეს განიხილავს სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან. შესაბამისად, თქვენი მონაცემები დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მიღების მიზნით შეინახება არაუმეტეს 6 თვის ვადით.
„პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ საქართველოს კანონის შესაბამისად, თქვენი უფლებაა, მიიღოთ ინფორმაცია კომპანიის მხრიდან თქვენს შესახებ დამუშავებულ მონაცემთა თაობაზე, ასევე მოითხოვოთ მონაცემების გასწორება,
განახლება, შევსება, მონაცემთა დამუშავების შეწყვეტა, დაბლოკვა, წაშლა ან/და განადგურება, რისთვისაც უნდა მოგვმართოთ შემდეგ ელ ფოსტაზე: m.tsintskiladze@ambassadori.com
გისურვებთ წარმატებას!
მარკეტინგი, რეკლამა, PR
მარკეტინგის მენეჯერი
ნახვები 665
უნიკალური ნახვები 644