10 ივლ - 07 აგვ
სტანდარტი
დამხმარე ბუღალტერი/ოფისის მენეჯერი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • გამოცდილება აუცილებელია
  • ინგლისური,რუსული
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ტელეფონი: +995 577 777 347
შპს სმარტი აცხადებს ვაკანსიას დამხმარე ბუღალტრის და ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე

დამხმარე ბუღალტერი
ფუნქცია-მოვალეობები
  • სათადარიგო ნაწილების შესყიდვა-მიღების კონტროლი ობიექტების მიხედვით და ფაქტიური მიღების შემოწმება
  • მიღებული სათადარიგო ნაწილების ობიექტების და ტექნიკის მიხედვით ხარჯში ჩამოწერა
  • საწვავის აღრიცხვა, გახარჯული საწვავის ჩამოწერა ფაქტიური დანახარჯის მიხედვით თითოეულ ტექნიკაზე ობიექტების მიხედვით და წვის ნორმასთან შესაბამისობის შედარება
  • მისამართების მიხედვით გადაზიდვის ფასის თვითღირებულების გამოყვანა
  • დებიტორ-კრედიტორებთან მიღება-ჩაბარების აქტების გაფორმება
  • ხელშეკრულებების გაფორმება დებიტორებთან და კრედიტორებთან
  • მყიდველებისთვის ინვოისების შედგენატენდერში მონაწილეობის შემთხვევაში სატენდერო დოკუმენტაციის მომზადება

მოთხოვნები
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • საოფისე პროგრამების კარგად ცოდნა (Word, Ms Excel, Rs.ge, Oris)

სამუშაო პირობები:
  • სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი (აღმაშენებლის გამზირი N75)
  • სამუშაო განაკვეთი:ორშაბათი-პარასკევი (10:00-18:00)
  • ანაზღაურება: კვალიფიკაციიდან გამომდინარე

ოფისის მენეჯერი
ფუნქცია-მოვალეობები
  • სხვადასხვა ადმინისტრაციული დავალებების შესრულება;
მოთხოვნები:
  • უცხო ენები: რუსული და ინგლისური სალაპარაკო დონეზე
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა (Word, Ms Excel)

პიროვნული თვისებები :
  • კომუნიკაბელურობა,
  • სტრესულ სიტუაციაში სწრაფი რეაგირება და გადაწყვეტილების მიღება;
  • გუნდური მუშაობის უნარ-ჩვევები;
  • ორგანიზებულობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი უნარი;

ანაზღაურება:შეთანხმებით
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი 10:00-18:00

დინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: smartigroup2011@gmail.com
ან დაგვიკავშირდით ნომერზე: +995 577 777 347
ადმინისტრაცია
ოფისის მენეჯმენტი
ბუღალტერია/ფინანსები
ბუღალტრის თანაშემწე
ნახვები 366
უნიკალური ნახვები 354