16 მაი - 15 ივნ
სტანდარტი
ოფისის მენეჯერი
თბილისი, მთაწმინდა, თაბუკაშვილის ქ.
  • სრული განაკვეთი
  • 1500
  • ბაკალავრი
  • განიხილება კანდიდატი ნებისმიერი გამოცდილებით
  • ინგლისური,რუსული,ქართული
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ზან გრუპ ჰოტელს აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: ოფისის მენეჯერი
მდებარეობა: საქართველო, თბილისი თაბუკაშვილის ქუჩა
სამუშაოს ტიპი: სრულ განაკვეთზე
სამუშაოს აღწერა:
ვეძებთ მაღალ ორგანიზებულ და დეტალებზე ორიენტირებულ ოფის მენეჯერს, რომელიც კარგად ფლობს რუსულ ენას და შეუერთდება ჩვენს დინამიურ და სწრაფად მზარდ გუნდს დეველოპერულ კომპანია-ში. წარმატებული კანდიდატი ითამაშებს გადამწყვეტ როლს საოფისე ოპერაციების შესრულებაში, ეფექტური კომუნიკაციის ხელშეწყობაში და ჩვენი პროექტების საერთო წარმატების მხარდაჭერაში. იდეალური კანდიდატი უნდა ფლობდეს ინგლისურ, რუსულ და ქართულ ენებს და ჰქონდეს ძლიერი ორგანიზაციული და კომუნიკაციის უნარები.
პასუხისმგებლობები:
  • თვალყური ადევნოს ოფისის ყოველდღიურ საქმიანობას, უზრუნველყოს კარგად ორგანიზებული და პროდუქტიული სამუშაო გარემო.
  • საჭიროების შემთხვევაში თარგმნოს დოკუმენტები და კორესპონდენცია.
  • მართოს საოფისე მარაგი, ოპერატიული საჭიროებების დასაკმაყოფილებლად.
  • უზრუნველყოს ადმინისტრაციული მხარდაჭერა ტოპ-მენეჯმენტისთვის, მათ შორის დოკუმენტების მომზადება, მონაცემთა შეყვანა და დაგეგმვა.
  • დაგეგმოს და კოორდინაცია გაუწიოს ოფისის შეხვედრებს, მათ შორის დაგეგმოს, დღის წესრიგი და ლოგისტიკური ღონისძიებები.
  • მოამზადოს შეხვედრისთვის ან/და კონფერენციისთვის საჭირო მასალები და უზრუნველყოს მონაწილეებისთვის დროული მიწოდება.
  • მართოს შემომავალი და გამავალი კორესპონდენცია.
  • კოორდინაცია გაუწიოს გუნდის წევრების მოგზაურობისთვის საჭირო დოკუმენტებს, მათ შორის ფრენების, სასტუმროების და ტრანსპორტირების დაჯავშნა.
კვალიფიკაცია:
  • ბაკალავრის ხარისხი ბიზნესის ადმინისტრირებაში, საოფისე მენეჯმენტში ან მასთან მომიჯნავე სფეროში.
  • დადასტურებული გამოცდილება ოფისის მენეჯერად ან მსგავს ადმინისტრაციულ პოზიციაზე.
  • ეფექტური კომუნიკაცია ინგლისურ, რუსულ და ქართულ ენებზე.
  • ძლიერი ორგანიზაციული და მრავალფუნქციური უნარები.
  • შესანიშნავი კომუნიკაციისა და ინტერპერსონალური შესაძლებლობები.
  • Microsoft Office Suite და სხვა შესაბამისი საოფისე პროგრამების ცოდნა.
  • დამოუკიდებლად და გუნდურად მუშაობის უნარი.
ანაზღაურება:1500 ლარი NET- მზარდი (პერფორმანსიდან გამომდინარე)
თუ თქვენ ხართ მოტივირებული და დეტალებზე ორიენტირებული, რომელსაც სურვილი აქვს წვლილი შეიტანოთ ჩვენი სწრაფად მზარდი კომპანიის განვითარებაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, სადაც ასახულია თქვენი შესაბამისი გამოცდილება მეილზე: recruiter.outsource1@gmail.com
ადმინისტრაცია
ოფისის მენეჯმენტი
ნახვები 128
უნიკალური ნახვები 121