IT მხარდაჭერის სპეციალისტი

თარიღები: 13 სექ - 27 სექ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
განათლება: ბაკალავრი
გამოცდილება: 2 - 3 წლამდე
ენები: ქართული ინგლისური რუსული
მართვის მოწმობა: B
ელ. ფოსტა: hr@skyhi.ge
ინფორმაციული ტექნოლოგიები:  IT სპეციალისტი

კომპანია: „სქაი ჰაი“ არის IT აუთსორსინგისა და კონსალტინგის კომპანია, რომელიც 2014 წლიდან 150-ზე მეტ მცირე და საშუალო ბიზნესს აწვდის აიტი სერვისებს. ,,სქაი ჰაის“ მომსახურების მასშტაბები ძალიან სწრაფად იზრდება, რაც გამოიხატება რამდენიმე ათასი საბოლოო  მომხმარებლით/end user  საქართველოს თითქმის ყველა რეგიონში. ახლო მომავალში იგეგმება სერვისების ექსპორტი.

 

„სქაი ჰაი“ აცხადებს ვაკანსიას თბილისში  IT მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე.

 

ამოცანები

  • ტექნიკოსის მთავარი ამოცანაა უზრუნველყოს მომხმარებელთა სერვისის მოთხოვნების, ინციდენტების და პრობლემების დროული, ხარისხიანი გადაწყვეტა და საჭიროებისამებრ ესკალაცია.

 

სამუშაო მვალეობების აღწერა

  • უშუალოდ ახორციელებს საბოლოო მომხმარებლებთან ურთიერთობას და კომუნიკაციას, მათ მიერ დაფიქსირებული საკითხების მიღებას, კატეგორიზირებას, დიაგნოსტიკას,გადაწყვეტას, ან გადამისამართებას.
  • პასუხობს სატელეფონო ზარებს, იმეილს და ონლაინ ჩატს.
  • აფიქსირებს ყველა შემოსული საკითხს ცენტრალურ სერვის დესკში.
  • აწვდის ინფორმაციას საბოლოო მომხმარებლებს ინციდენტების, მოთხოვნების სტატუსების ან გადაწყვეტების შესახებ.
  • ახორციელებს საბოლოო მომხმარებლების მხარდაჭერას დისტანციურად ან ადგილზე მომსახურებით
  • მუშაობს სერვისის მენეჯერთან და გუნდთან აქტიურად, პრობლემების გამოვლენა - იდენტიფიკაციისთვის.
  • აწვდის ინფორმაციას სერვის მენეჯერს ან ხელმძღვანელს პოტენციური პრობლემებისა თუ რისკების შესახებ.
  • მნიშვნელოვანია პრობლემების გზის ავლის და გადაწყვეტის გზების მოძიების უნარი. არჩევს მათ შორის ყველაზე ეფექტურს.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

განათლება

  • უმაღლესი განათლება ინფორმაციულ ტექნოლოგიებში ან მის  მომიჯნავე სფეროში.

 

სამუშაო გამოცდილება:  

  • ღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის 2-3 წლიანი გამოცდილება;

 

ენები:

  •  ქართული (სრულყოფილი, გამართული წერითი და ვერბალური)
  •  ინგლისური B2 (სასაუბრო, ტექნიკური)
  •  რუსული  B2 (სასაუბრო, ტექნიკური)

 

ტექნიკური მოთხოვნები:

  • პერსონალური და დესკტოპ კომპიუტერების მხარდაჭერა
  • ოპერაციული სისტემების მხარდაჭერა (Windows 7-10, Mac OS X, Ubuntu Linux)
  • სკანირებისა და ბეჭდვის მოწყობილობების მხარდაჭერა.
  • საოფისე, გრაფიკული და ფინანსური პროგრამების მხარდაჭერა.
  • იმეილების სერვისებისა და იმეილ კლიენტების მხარდაჭერა. (Microsoft Outlook, PoP, Imap, Exchange, MAPI)
  • ქსელის აქტიური მოწყობილობების მხარდაჭერა (Switch, Router, WiFi)
  • ქსელის პასიური ნაწილის მხარდაჭერა (ქსელის კარადა, პაჩპანელი, კაბელები, აუთლეტები)
  • VOIP ტელეფონის კლიენტის მხარის (IP ტელეფონების, softphone-ების, gateway-ების მხარდაჭერა)

 

პასუხისმგებლობები:

  • კომპანიის სერვისებისა და უპირატესობების ცოდნა.
  • სამუშაო პროცესში მიღებული კორპორაციული კლიენტების ინფორმაციის სრული კონფიდენციალურობის დაცვა.
  • კომპანიის შიდა კორპორაციული ინფორმაციის კონფიდენციალურობის დაცვა.
  • კლიენტების მხრიდან წამოსული დამატებითი საკითხების ესკალაცია ხელმძღვანელთან ან შესაბამის პირთან.
  • უზრუნველყოს კლიენტების სამუშაო პროცესის მაქსიმალური შეუფერხებლობა.
  • სწრაფი რეაგირება ხარვეზებსა და პოტენციურ რისკებზე.
  • სერვის მენეჯერების ინფორმირება აღმოჩენილი გაუმართაობის ან რისკის შემთხვევაში.
  • ტესტირებებისა და  სასერთიფიკაციო გამოცდების ჩაბარება კომპანიის მოთხოვნების შესაბამისად.
  • კომპანიაში შემოტანილი ტექნოლოგიების გაცნობა და ათვისება.

 

სასურველია აპლიკანტი იყოს სერტიფიცირებული:

  • Comptia A+ Certification
  • Microsoft Certified Professional  (Windows Client Certification, Windows Server Certification, Office 365 Certification)
  • Cisco CCNA Certification

 

სასურველია აპლიკანტს ჰქონდეს გამოცდილება:

  • Google G-Suite-ისა და Microsoft Office 365-ის ქლაუდ აპლიკაციების მხარდაჭერის გამოცდილება;
  • სასურველია B კატეგორიის მართვის მოწმობა;

 

სავალდებულო უნარები:

  • პრობლემების გადაწყვეტის უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • პუნქტუალურობა;
  • დეტალებზე ორიენტირების უნარი;
  • სწრაფად ადაპტირების უნარი;
  • გაწონასწორებულობა;

 

დამატებითი ინფორმაცია:

  • სამუშაო დრო: 10:00 – 18:00 სთ.
  • სამუშაო დღეები: ორშაბათიდან შაბათის ჩათვლით;
  • სატელეფონო ლიმიტი;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევა;

 

 

დაინტერესების შემთხვევაში გელით  მეილზე hr@skyhi.ge.

რეზიუმეს გამოგზავნისას გთხოვთ subject-ში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება: „IT მხარდაჭერის სპეციალისტი“

განცხადებების მიღების ბოლო ვადაა  27 სექტემბერი!

ჩვენი გუნდი გისურვებთ წარმატებას!

მსგავსი განცხადებები
Business Analyst - Lending (Loans) in Qatar

VAM Systems


11 სექ - 09 ოქტ

Business Analyst - LOS in Qatar

VAM Systems


11 სექ - 09 ოქტ

Field Engineer /L2 in Bahrain

VAM Systems


10 სექ - 07 ოქტ

Field Engineer /L3 in Bahrain

VAM Systems


10 სექ - 07 ოქტ

Field Engineer/Supervisory Function in Bahrain

VAM Systems


10 სექ - 07 ოქტ

Field Technician in Bahrain

VAM Systems


10 სექ - 07 ოქტ

Help Desk Specialist

ფინკა ბანკი საქართველო


07 სექ - 21 სექ