სერვისის მენეჯერი/ოპერაციული მენეჯერი

თარიღები: 04 სექ - 03 ოქტ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
ხელფასი: 1500 - 2500
განათლება: ბაკალავრი
გამოცდილება: 3 - 5 წლამდე
ენები: ქართული ინგლისური რუსული
ელ. ფოსტა: chemokargo.hr@gmail.com
ტურიზმი/სასტუმრო/რესტორანი/კვება:  სერვისის მენეჯერი ოპერაციები

ორიგინალი ჯგუფის რესტორნების ქსელი „ ჩემო კარგო“  აცხადებს ვაკანსიას სერვის მენეჯერისა და ოპერაციული მენეჯერის  პოზიციაზე.ხდება ქსელის გაფართოება, ახალი ობიექტების და მიმართულებების დამატება, მომსახურებების, კერძების ხარისხის და მრავლფეროვნების დახვეწა.

 

სქესი: მამრობითი/მდედრობითი

ასაკი: 25-40 წელი

ანაზღაურება: განისაზღვრება კვალიფიკაციიდან გამომდინარე მოჭრილი თანხა + %

თანხა მერყეობს: 1500-2500 ლარი

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • აუციელებალია კანდიდატს ჰქონდეს სარესტორნე სფეროში (ქართული რესტორანი) მინიმუმ 5 წლიანი სამუშაო გამოცდილება,
  • აუცილებელია კანდიდატს გააჩნდეს მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება, მაღალბრუნვიან ქართულ რესტრანში მენეჯერის თანამდებობაზე.
  • ოპერაციული მენეჯერის პოზიციაზე ასევე მისაღებია  კადრს არ გააჩნდეს სარესტორნო გამოცდილება მაგრამ , ჰქონდეს ,მმართველი მენეჯერის პოზიციაზე,წამყვან(ცნობილ,მაღალბრუნვიან)  ორგანიზაციაში მუშაობის გამოცდილება.
  • სავალდებულოა უცხო ენების ფლობა: ინგლისური, რუსული.

 

საჭირო უნარჩვევები და პიროვნული მახასიათებლები:

  • კომუნიკაციის კარგი უნარ-ჩვევები
  • მოწესრიგებული
  • აქტიური
  • ორგანიზებული
  • ერთდროულად რამდენიმე სამუშაოს შესრულების უნარი
  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • დეტალების მიმართ ყურადღებიანი.

 

სერვის მენეჯერის ფუნქცია მოვალეობები:

  • კადრების დატრეინინგება- სერვისის(მომსახურების) ტრეინინგების ჩატარება როგორც თეორიული ისე პრაქტიკული ნაწილი;
  • მუდმივად უნდა ადევნოს თვალყური და შეაფასოს მასზე დაქვემდებარებული კადრები
  • შეფ-მზარეულთან ერთად დიდი ღონისძიებების დროს უნდა შეადგინოს მენიუ;უზრუნველყოს ჯავშნების ორგანიზება
  • უზრუნველყოს მუსიკალური პროგრამის მონიტორინგი
  • მონაწილეობა მიიღოს გაყიდვების განვითარებაში
  • აწარმოოს ობიექტის შემოვლა დღეში რამდენჯერმე
  • უზრუნველყოს დილივერი მიმართულების ასისტირება ობიექტზე.

 

ოპერაციული  მენეჯერის ფუნქცია მოვალეობები:

  • მოამზადოს სამზარეულოს ცხრილები
  • შეადგინოს თავის დაქვემდებარებაში მყოფი სტრუქტურული ერთეულების მუშაობის გრაფიკი
  • უზრუნველყოს ბაზრის შესყიდვის ფორმის მომზადება
  • აწარმოოს სახელფასო ტაბელი
  • უზრუნველყოს თანამშრომელთა ტრანსპორტირებისთვის აუციელებლი ტექნიკური მოვალეობების მოგვარება
  • მიიღოს მონაწილეობა გენერალურ აღწერაში
  • აკონტროლოს ტექნიკური სისტემების გამართული მუშაობა
  • აწარმოოს ობიექტის შემოვლა და დეტალების აღრიცხვა.

 

დაინტერესების შემთხვევაში შეგიძლიათ გამოაგზავნოთ რეზიუმე (cv)  შემდეგ მისამართზე: chemokargo.hr@gmail.com სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება (ოპერაციული  მენეჯერი ან სერვის მენეჯერი)

 

ორგანიზაცია დაუკავშირდება მხოლოდ შერჩეულ კადიდატებს შემდგომი პროცედურის გასავლელად.

გისურვებთ წარმატებას!

მსგავსი განცხადებები
რესტორნის სერვისის მენეჯერი

კურორტი საირმე


04 სექ - 03 ოქტ

სერვისის ასისტენტი

ლუკა პოლარე


14 სექ - 13 ოქტ

სერვისის ასისტენტი

ლუკა პოლარე


30 აგვ - 28 სექ

სერვისის მენეჯერი

Tiffany Bar & Terrace


22 აგვ - 20 სექ

სერვისის მენეჯერი

GALLERY INN


24 აგვ - 22 სექ

სერვისის მენეჯერი

სწრაფი კვების ობიექტი PHO


14 სექ - 13 ოქტ

სერვისის მენეჯერი

Tiffany Bar & Terrace


13 სექ - 12 ოქტ