08 ნოე - 08 დეკ
ვიპ
სერვის ცენტრის ოპერატორი
- სრული განაკვეთი
- ბაკალავრი
- ინგლისური
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: hr@unicard.ge
შპს „ფეი უნიქარდი“ აცხადებს ვაკანსიას სერვის-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე
შპს „ფეი უნიქარდი“ წარმოადგენს საგადახდო მომსახურების პროვაიდერ კომპანიას საქართველოში, რომელიც მოქმედებს 2016 წლიდან.
სამუშაო ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი (სერვის-ცენტრები მდებარეობს სხვადასხვა მოლის ტერიტორიაზე)
სამუშაო გრაფიკი: 6 საათიანი სამუშაო ცვლა მცოცავი გრაფიკით (10:00 -16:00 საათამდე და/ან 16:00-22:00 საათამდე, ნახევარსაათიანი შესვენებით) ცვლა არ გულისხმობს ღამის მორიგეობას.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
შპს „ფეი უნიქარდი“ წარმოადგენს საგადახდო მომსახურების პროვაიდერ კომპანიას საქართველოში, რომელიც მოქმედებს 2016 წლიდან.
სამუშაო ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი (სერვის-ცენტრები მდებარეობს სხვადასხვა მოლის ტერიტორიაზე)
სამუშაო გრაფიკი: 6 საათიანი სამუშაო ცვლა მცოცავი გრაფიკით (10:00 -16:00 საათამდე და/ან 16:00-22:00 საათამდე, ნახევარსაათიანი შესვენებით) ცვლა არ გულისხმობს ღამის მორიგეობას.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- კლიენტთა მომსახურება კომპანიის სტანდარტის და პროცედურების შესაბამისად;
- კლიენტებისთვის სასურველი ბარათების გადაცემა, ნაღდი და უნაღდო ანგარიშწორების განხორციელება და განხორციელებული ოპერაციის სპეციალურ პროგრამაში ასახვა;
- არსებული ბარათების ნაშთის კონტროლი და მათი სათანადოდ შენახვა;
- ცვლის გადაბარება და დადგენილი წესის შესაბამისად სალაროს ნაშთების მუდმივი კონტროლი;
- კლიენტის მომსახურებასთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის მომზადება, სათანადოდ შენახვისა და გაგზავნის უზრუნველყოფა;
- კლიენტების მომსახურებასთან დაკავშირებული პრობლემების/ტექნიკური ხარვეზის წარმოქმნის შემთხვევაში ოპერატიულად რეაგირება და ეფექტურად მოგვარების უზრუნვეყოფა;
- სხვა დაკავშირებული ამოცანების შესრულება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
პიროვნული მახასიათებლები:
გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე (CV) გამოაგზავნოთ ელ-ფოსტაზე: hr@unicard.ge . სათაურის ველში "subject"-ში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - სერვის ცენტრის ოპერატორი. კომპანიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ ვებ-გვერდს https://www.payunicard.ge/
გისურვებთ წარმატებას!
- საშუალო ან უმაღლესი განათლება;
- სამუშაო გამოცდილება კლიენტების მომსახურების სფეროში (უპირატესობა მიენიჭებათ საბანკო/საგადახდო მომსახურების/სალაროში გამოცდილების მქონე პირებს);
- უპირატესობა მიენიჭება ნაღდი ფულის ცნობის გამოცდილებას;
- სასურველია საოპერაციო პროგრამებთან მუშაობის გამოცდილება;
- ქართული ენის სრულყოფილად ცოდნა;
- უცხო ენების ცოდნა - ინგლისური და რუსული ენების სასაუბრო დონეზე ცოდნა;
- კომპიუტერულ საოფისე პროგრამებთან (განსაკუთრებით Excel-თან) მუშაობის გამოცდილება.
პიროვნული მახასიათებლები:
- გამართული მეტყველება;
- თავაზიანობა, დელიკატურობა;
- კლიენტზე ორიეტირებულობა;
- პუნქტუალურობა
- სისხარტე, ოპერატიულობა;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
გთხოვთ, თქვენი რეზიუმე (CV) გამოაგზავნოთ ელ-ფოსტაზე: hr@unicard.ge . სათაურის ველში "subject"-ში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - სერვის ცენტრის ოპერატორი. კომპანიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის მისაღებად ეწვიეთ ვებ-გვერდს https://www.payunicard.ge/
გისურვებთ წარმატებას!
საბანკო
ბანკის ოპერატორი
ნახვები 459
უნიკალური ნახვები 440