- სრული განაკვეთი
- 1000 - 1500
- საშუალო განათლება
- განიხილება კანდიდატი ნებისმიერი გამოცდილებით
- ინგლისური,რუსული,უკრაინული
ლოჯისტიკური კომპანია "კარგოპოლო" - აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთან ურთიერთობის სპეციალისტის (Support Specialist) პოზიციაზე!
Cargopolo - არის მაღალტექნოლოგიური ამერიკული ლოჯისტიკური კომპანიაა, რომელიც სპეციალიზებულია ავტომობილების/სპეცტექნიკის/სხვა მოძრავი აქტივების , კომპლექსურ გადაზიდვაზე, რომელიც თავის მხრივ მოიცავს დაინტერესებული მომხმარებლებისათვის ყველა საჭირო სერვისის (შესყიდვის წვდომების გაზიარება , სახმელეთო (საწყობამდე) გადაზიდვა ამერიკაში , ტვირთის დასაწყობება ამერიკაში , კონსოლიდაცია , საკონტეინერო გადაზიდვა სასურველ პორტამდე, ექსპედირების სერვისები მიმღებ პორტში , ბროკერინგი ,ექსპედირების შემდგომი სახმელეთო გადაზიდვა მიღების საბოლოო წერტილამდე , ტვირთის დაზღვევა და ა.შ) მიწოდებას.
კომპანია გადაზიდვებს ახორციელებს 17 ძირითად ქვეყანაში : უკრაინა ,სასომხეთი , ყაზახეთი , ყირგიზეთი , უზბეკეთი , პოლონეთი , გერმანია , ლიტვა, რუმინეთი , ბულგარეთი , ჰოლანდია , საუდის არაბეთი , გაერთიანებული საემიროები , ომანი , იორდანია , ლიბია , ნიგერია. 2023 წელს გაიხსნა პირველი ოფისი საქართველოში/თბილისში , რადგან საქართველოს მიმართულება, როგორც სატრანსპორტო დერეფანი - დღეის მდგომარეობით ლოჯისტიკაში არსებული სირთულეებიდან გამომდინარე არის უმნიშვნელოვანესი .
მოვალეობები:
- მომხმარებლისთვის სატელეფონო ან/და ჩათის მეშვეობით მომსახურების გაწევა;
- მომხმარებლის მიერ დაფიქსირებულ საკითხთან დაკავშირებით შესაბამისი პასუხისმგებელი პირის ინფორმირება და მისგან ინფორმაციის მიღების შემდეგ მომხმარებლის დაკვალიანება;
- შესყიდვების პროცესში შექმნილი პრობლემის შემთხვევაში მომხმარებელთან შესაბამისი სახის კომუნიკაცია და დახმარება;
- მომსახურების ხარისხის მონიტორინგი;
- პრობლემური ქეისების მოგვარების პროცესის ბოლომდე მიყვანა და პროგრამაში ასახვა;
- კომპანიის მომსახურების ფარგლებში მომხმარებლის სრული ინფორმაციული და ტექნიკური მხარდაჭერა.
აუცილებელი ცოდნა და უნარები:
- Microsoft Office - საშუალოდ
- ინგლისური - საშუალოდ
- რუსული - სრულყოფილად
- უკრაინული ენის ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად
- აუქციონებთან ან/და სატრანსპორტო სფეროში მუშაობის გამოცდილება ჩაითვლება უპირატესობად.
- ყურადღება დეტალების მიმართ;
- ორგანიზებული;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- სხარტი აზროვნება;
- კრიტიკულ სიტუაციაში მობილიზების უნარი;
- ახალი საქმიანობის მიმართ სწრაფად ადაპტირების უნარი;
სამუშაო პირობები:
- ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელზე ასაღები 1000-1500 ლარი (შერჩეული კადრიდან გამომდინარე შეთანხმებით)
- სამუშაო გრაფიკი - ორშაბათი-პარასკევი - (მცოცავი გრაფიკი 2 კვირიანი მონაცვლეობით): 13:00 - 21:00 / 18:00 – 02:00
- ადგილმდებარეობა - თბილისი, ბელიაშვილის ქ. 187
კომპანია გთავაზობთ:
- საქმიანობის საფუძვლიანად შესწავლას ( ამასთან სწავლების პროცესში სრულ ანაზღაურებას);
- კომფორტულ თანამედროვე სამუშაო პირობებს;
- დაკისრებული მოვალეობების წარმატებულად შესრულებასთან ერთად მზარდ ანაზღაურებას;
- უფასო კორპორატიულ დაზღვევას მუშაობის დაწყებიდან 6 თვის შემდეგ.
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ წარმოადგინოთ თქვენი CV ქართულ ან ინგლისურ ენაზე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy@cargopolo.com გთხოვთ, წერილის გამოგზავნისას "Subject" -ში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება (მომხმარებელთან ურთიერთობის სპეციალისტი - თბილისი), წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება. საბუთების მოწოდების ბოლო ვადაა 2023 წლის 15 ოქტომბერი.
შერჩევის პირველი ეტაპი ჩატარდება ონლაინ (Zoom) ფორმატში.