მომსახურების ხარისხის განვითარების მენეჯერი
- სრული განაკვეთი
- ინგლისური
24 მაი - 23 ივნ
სტანდარტი


შპს „ალტა“ დღეისთვის წარმოადგენს ერთ-ერთ უმსხვილეს კომპანიას საქართველოს ტექნოლოგიების ბაზარზე, ოპერირებს არსებული მსოფლიო ბრენდების, დისტრიბუციის, საცალო გაყიდვების და სერვისების რეალიზაციის მიმართულებით, წლების განმავლობაში გაფორმებული აქვს პარტნიორული კონტრაქტები უმსხვილეს მსოფლიო ბრენდებთან.
შ.პ.ს „ალტა“-ა აცხადებს ვაკანსიას მომსახურების ხარისხის განვითარების მენეჯერის პოზიციაზე;
ფუნქცია-მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
პიროვნული თვისებები:
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ შემდეგ მისამართზე: hr@alta.ge 2023 წლის 23 ივნისის ჩათვლით.
გთხოვთ, ელექტრონული ფოსტის საგანში ("subject")მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აგზავნით განაცხადს. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.
CV-ს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ რომ თანახმა ხართ შპს "ალტა“-მ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენს შესახებ პერსონალური მონაცემები 1 წლის განმავლობაში.
შ.პ.ს „ალტა“-ა აცხადებს ვაკანსიას მომსახურების ხარისხის განვითარების მენეჯერის პოზიციაზე;
ფუნქცია-მოვალეობები:
- მომსახურების სივრცეებში (მაღაზიები, ქოლ ცენტრები, მიმღები პუნქტები) არსებული სამუშაო სტანდარტებისა და პროცესების შესწავლა.
- მომსახურების ხარისხის სტანდარტების საერთაშორისო საუკეთესო პრაქტიკების შესწავლა და ადგილობრივად დანერგვის შესაძლებლობის გამოვლენა;
- მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესების კუთხით სტანდარტებისა და პროცედურების შემუშავება / განახლება;
- მომსახურების გამარტივებისა და განვითარებისთვის ტექნოლოგიების დახვეწის შესახებ იდეების გენერირება, საჭირო პირებთან წარდგენა და განხორციელების პროცესში ჩართულობა;
- მომსახურების ხარისხის ახალი სტანდარტებისა და პროცედურების შესაბამის სივრცეებში დანერგვისათვის საჭირო გარემოსა და პირობების შექმნის უზრუნველყოფა;
- თანამშრომლების ტრენინგების ჩასატარებლად სასწავლო მასალების მომზადებაში ჩართულობა;
- სწავლების შედეგებიდან გამომდინარე საჭირო ცვლილებების შესახებ წინადადებების ინიცირება შესაბამის სტრუქტურულ ერთეულებთან და რეაგირების მონიტორინგი;
- მომსახურების სივრცეებისა და მასში არსებული ინფრასტრუქტურის განვითარების ინიციატივის წარდგენა, პროექტის მომზადებასა და განხორციელებაში მონაწილეობა;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
- სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა
- სხვა საოფისე პროგრამების ფლობა.
პიროვნული თვისებები:
- მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
- სტერსული სიტუაციების მართვის უნარი;
- ორგანიზებულობა;
- პასუხისმგებლობა.
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოაგზავნოთ შემდეგ მისამართზე: hr@alta.ge 2023 წლის 23 ივნისის ჩათვლით.
გთხოვთ, ელექტრონული ფოსტის საგანში ("subject")მიუთითოთ პოზიცია, რომელზეც აგზავნით განაცხადს. წინააღმდეგ შემთხვევაში, თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.
CV-ს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ რომ თანახმა ხართ შპს "ალტა“-მ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენს შესახებ პერსონალური მონაცემები 1 წლის განმავლობაში.
გაყიდვები
საცალო კლიენტთა მომსახურება