საერთაშორისო შესყიდვების და ლოჯისტიკის მენეჯერი
- სრული განაკვეთი
- ბაკალავრი
- გამოცდილება აუცილებელია , გამოცდილება 2-დან 3 წლამდე
- ინგლისური,რუსული
31 მაი - 18 ივნ
სტანდარტი


შპს „ავტოტექნო“ წარმოადგენს სატვირთო ავტომობილების და სამშენებლო ტექნიკის მომწოდებელ კომპანიას, რომელიც დაარსდა 2016 წელს. სპეციალიზირებულია
სამი მიმართულებით:
შპს „ავტოტექნო“ აცხადებს ვაკანსიას საერთაშორისო შესყიდვების და ლოჯისტიკის მენეჯერის პოზიციაზე
ადგილმდებარეობა: თბილისი
სამუშაო საათები: 10:00 - 18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)
ძირითადი ფუნცია-მოვალეობები:
- წამყვანი ჩინური ბრენდების (Sinotruk Howo; SHANTUI) ავტომობილების, ბულდოზერების, ექსკავატორების, თვითმცლელების და სხვა ტიპის ტექნიკის იმპორტი და რეალიზაცია;
- არსებული ბრენდების სათადარიგო ნაწილების რეალიზაცია;
- გაყიდული ტექნიკის საგარანტიო და გარანტიის შემდგომი მომსახურება, მიმდინარე ტექნიკური სერვისი.
- კომპანიის ერთ-ერთი ძირითადი ბიზნეს ერთეულია სატვირთო ავტომობილებისა და სათადარიგო ნაწილების მაღაზია, რომელიც მდებარეობს ქალაქ თბილისში.
- გაფართოებასთან დაკავშირებით ვეძებთ დამწყებ და გამოცდილ კანდიდატებს!
- გთავაზობთ დასაქმების და კარიერული განვითარების რეალურ შესაძლებლობას!
შპს „ავტოტექნო“ აცხადებს ვაკანსიას საერთაშორისო შესყიდვების და ლოჯისტიკის მენეჯერის პოზიციაზე
ადგილმდებარეობა: თბილისი
სამუშაო საათები: 10:00 - 18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)
ძირითადი ფუნცია-მოვალეობები:
- შესყიდვების, ლოჯისტიკისა და საბაჟო პროცედურების სრული ციკლის მონიტორინგი;
- კომპანიის კუთვნილი სასაწყობე მეურნეობის, ელექტრო სისტემების, მანქანა-დანადგარების გამართულად მუშაობის მონიტორინგი;
- სერვისის მომსახურების ჯგუფის მიმდინარე სამუშაოების მართვა, ვადებისა და ხარისხის მონიტორინგი;
- კომუნიკაცია უცხოელ კოლეგებთან, სამუშაო პროცესის განვითარების მიზნით;
- დეპარტამენტის განვითარების მიზნით ამოცანების ჩამოყალიბება და ხარჯების ბიუჯეტირება;
- თანამშრომელთათვის ამოცანების, გეგმების შედგენა და შესრულებული სამუშაოს მონიტორინგი;
- შესრულებული სამუშაოს ყოველკვირეული და ყოველთვიური რეპორტის მომზადება მენეჯმენტისთვის;
- თანამდებობასთან დაკავშირებული სხვა ტიპის ფუნქცია-მოვალეობების შესრულება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- მსგავს ან მომიჯნავე პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2-3 წლიანი გამოცდილება;
- ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
- საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცოდნა (MS Excel, MS Outlook, MS Word).
- სასურველია პროგრამა ბალანსთან/1C მუშაობის გამოცდილება.
საჭირო პიროვნული უნარ-ჩვევები:
- პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
- დეტალებზე ორიენტირება;
- დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
- გუნდურად მუშაობის უნარი.
ჩვენ გავაზობთ:
- გრძელვადიან თანამშრომლობას;
- კარიერული წინსვლას;
- კონკურენტული საბონუსე სისტემას;
- დაზღვევას;
- FitPass.
კონკურსის ეტაპები:
- შესარჩევი სიის მომზადება;
- გასაუბრება შერჩევის სპეციალისტთან;
- გასაუბრება გენერალურ დირექტორთან.
გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგ ელ.ფოსტაზე: hr1@autotechno.ge და წერილის თემის გრაფაში (subject-ში) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - „საერთაშორისო შესყიდვების და ლოჯისტიკის მენეჯერი“
თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანიის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, აგრეთვე შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისთვის შემდგომი 5 (ხუთი) წლის განმავლობაში.
დაინტერესების შემთხვევაში, თუ რატომ არ შეირჩა თქვენი კანდიდატურა გასაუბრების ეტაპისთვის, შეგიძლიათ მოგვწეროთ აღნიშნულ მეილზე, ჩვენ სიამოვნებით გიპასუხებთ!
გისურვებთ წარმატებას და კარიერულ წინსვლას!
ლოგისტიკა/ტრანსპორტი
ლოჯისტიკის მენეჯერი
შესყიდვები
შესყიდვების მენეჯერი