კონსულტანტი IFRS-ის მიმართულებით
- სრული განაკვეთი
- 1200 - 1500
17 მაი - 16 ივნ
ვიპ


SavvY აცხადებს ვაკანსიას კონსულტანტის პოზიციაზე IFRS-ის მიმართულებით
ინფორმაცია კომპანიის შესახებ:
SavvY არის ბიზნეს საკონსულტაციო კომპანია, რომელიც 5 ძირითადი მიმართულებით არის წარმოდგენილი ქართულ, თუ საერთაშორისო ბაზარზე. ფინანსური ანგარიშგების საერთაშორისო სტანდარტები (IFRS) 5 მიმართულებიდან ერთერთია, რომელშიც ვეძებთ მოტივირებულ და განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდის წევრს.
სამუშაო გრაფიკი: (ორშ - პარ) 09:00 – 18:00
სამუშაოს მოდელი: ჰიბრიდული
სამუშაო ადგილი: ჭავჭავაძის 37მ, Axis Towers
სტაჟირების პერიოდი: 6 თვე
ანაზღაურება: 1200 – 1500 ლარი (NET)
ინფორმაცია კომპანიის შესახებ:
SavvY არის ბიზნეს საკონსულტაციო კომპანია, რომელიც 5 ძირითადი მიმართულებით არის წარმოდგენილი ქართულ, თუ საერთაშორისო ბაზარზე. ფინანსური ანგარიშგების საერთაშორისო სტანდარტები (IFRS) 5 მიმართულებიდან ერთერთია, რომელშიც ვეძებთ მოტივირებულ და განვითარებაზე ორიენტირებულ გუნდის წევრს.
სამუშაო გრაფიკი: (ორშ - პარ) 09:00 – 18:00
სამუშაოს მოდელი: ჰიბრიდული
სამუშაო ადგილი: ჭავჭავაძის 37მ, Axis Towers
სტაჟირების პერიოდი: 6 თვე
ანაზღაურება: 1200 – 1500 ლარი (NET)
კონსულტანტის სამუშაო აღწერილობა:
აუცილებელი უნარები:
დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ რეზიუმე გამოაგზავნოთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: info@savvy.ge აუცილებელია სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება, წინააღმდეგ შემთხვევაში რეზიუმე არ განიხილება.
- საჭიროების შემთხვევაში გუნდის წევრებისათვის დავალებების გადანაწილება, მათ შესრულებაზე კონტროლი და შესრულებული სამუშაოს შემოწმება;
- კლიენტთან ეფექტური კომუნიკაციის წარმართვა;
- კლიენტთან ვიზიტი და ინტერვიუს ჩატარება, კომპანიის ფინანსური აღრიცხვიანობის დიაგნოსტიკის მიზნით;
- კლიენტის საბუღალტრო აღრიცხვის დეტალური შესწავლა და ანალიზი;
- კლიენტის საბუღალტრო ჩანაწერების IFRS-ის მიხედვით კორექტირებისათვის ფინანსური ანგარიშგების ცალკეულ მუხლებზე შესაბამისი პროცედურების ჩატარება;
- შესრულებული სამუშაოს ანგარიშის მომზადება;
- საჭიროების შემთხვევაში კლიენტებისათვის სააღრიცხვო პოლიტიკის შემუშავება;
- კლიენტთან საბოლოო ვიზიტი, შესრულებული სამუშაოს დეტალური გაცნობა და კითხვებზე ამომწურავი პასუხების მიწოდება;
- სამუშაო პროცესებში კომპანიაში არსებული პროექტების თუ დროის მართვის პროგრამების აქტიური გამოყენება;
- თანაგუნდელების დახმარება ტექნიკური უნარ-ჩვევების გაუმჯობესებაში;
- პოტენციური კლიენტებისთვის საკონსულტაციო მომსახურებებთან დაკავშირებული შეთავაზებების და პრეზენტაციების მომზადება;
- საკონსულტაციო მომსახურების განვითარებაზე ზრუნვა და ინოვაციური იდეების პროაქტიულად გენერირება;
- საჭიროების შემთხვევაში პოტენციურ კლიენტთან შეხვედრა, მომსახურების შეთავაზება და მათი საჭიროებების გარკვევა.
აუცილებელი უნარები:
- აღრიცხვიანობის საფუძვლიანი ცოდნა
- IFRS სტანდარტების საფუძვლიანი ცოდნა
- ექსელის საშუალო დონეზე ცოდნა
- სააღრიცხვო პოლიტიკის და პროცესის მანუალების წერის გამოცდლება
- კლინტებთან და თანაგუნდებელბთან მაღალი დონის კომუნიკაციის უნარი
დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ რეზიუმე გამოაგზავნოთ შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: info@savvy.ge აუცილებელია სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება, წინააღმდეგ შემთხვევაში რეზიუმე არ განიხილება.
ბუღალტერია/ფინანსები
IFRS