შესყიდვების თანამშრომელი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • 1000 - 1400
  • გამოცდილება აუცილებელია
  • რუსული,ინგლისური
29 მარ - 15 აპრ
სტანდარტი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
შპს „აგროტექნო“ აცხადებს ვაკანსიას შესყიდვების თანამშრომელის პოზიციაზე
შპს „აგროტექნო“ წარმოადგენს სასოფლო-სამეურნეო ტექნიკის ლიდერ მიმწოდებელ კომპანიას საქართველოს მასშტაბით, რომელიც გთავაზობთ სასოფლო-სამეურნეო დანიშნულების ახალ ტრაქტორებსა და მისაბმელ აღჭურვილობას. 
კომპანია მუდმივად სთავაზობს აგრარულ სექტორში მიმდინარე ტენდენციებს და სიახლეებს  ადგილობრივ მომხმარებლებს! 
 
ზრდა-გაფართოებასთან დაკავშირებით ვეძებთ მოტივირებულ კანდიდატებს!  
გახდი ჩვენი გუნდის წევრი უსაზღვრო შესაძლებლობებით საქართველოს ბაზრის ერთ-ერთ ლიდერ კომპანიაში! 
 
ჩვენ გთავაზობთ დასაქმების და კარიერული განვითარების რეალურ შესაძლებლობას! 
 
ვაკანსია: შესყიდვების თანამშრომელი 
ადგილმდებარეობა: თბილისი (კახეთის გზატკეცილი) 
სამუშაო საათები: 10:00 - 18:00 (ორშაბათი-პარასკევი) 
ხელფასი: 1000-1400 (NET) 
 
ფუნქცია-მოვალეობები: 
  • კომპანიის საჭიროებიდან გამომდინარე შესყიდვების სრული ციკლის შეუფერხებლად დაგეგმვა და ორგანიზება; 
  • ბაზრის შესწავლა, კონკრეტული მომწოდებლისა და პროდუქციის მოძიება, მომსახურების ფასის და მოლაპარაკებების წარმოება; 
  • მომწოდებლებთან ვერბალური და წერილობითი ყოველდღიური კომუნიკაცია; 
  • მარაგების მონიტორინგი და შესყისვების გეგმის შედგენა 
  • ლოჯისტიკა, სატრანსპორტო კომპანიებთან ერთად, ოპტიმალური გადაზიდვების დაგეგმვა, მართვა, მონიტორინგი. 
  • შესყიდვების ყოველკვირეული და ყოველთვიური რეპორტის მომზადება მენეჯმენტისათვის; 
  • შესყიდვებისათვის საჭირო დოკუმენტაციის/საბუთების წარმოება და პროგრამული ასახვა; 
  • საგარანტიო შემთხვევების მწარმოებლის მიერ ანაზღაურების და სტატუსის მონიტორინგი; 
  • იმპორტისა და განბაჟებისთვის საჭირო დოკუმენტაციის ორგანიზება; 
  • განბაჟებისა და ტექნიკის მომსახურების სააგენტოში გაფორმება; 
  • პოზიციასთან დაკავშირებული სხვა ტიპის დოკუმენტაციის წარმოება; 
  • პოზიციასთან დაკავშირებული სხვა ტიპის მოვალეობების შესრულება.  
 
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 
  • სასურველია მინიმუმ 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება აღნიშნულ პოზიციაზე; 
  • სასურველია ავტო და სასოფლო სამეურნეო ტექნიკისა და ნაწილების ცოდნა; 
  • ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა (მინიმუმ B2); 
  • სასურველია საკუთარი ავტომობილი; 
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Excel, MS Outlook, MS Word). 
 
საჭირო პიროვნული უნარ-ჩვევები: 
  • დროის ეფექტურად მართვა; 
  • დეტალებზე ორიენტირება; 
  • პუნქტუალურობა.  

ჩვენ გავაზობთ: 
  • სამსახურეობრივი მოვალეობის შესრულების დროს საჭირო საწვავით უზრუნველყოფა; 
  • კარიერული წინსვლა; 
  • გრძელვადიანი თანამშრომლობა. 

კონკურსის ეტაპები:  
  • შესარჩევი სიის მომზადება; 
  • გასაუბრება ორგანიზაციული განვითარების მენეჯერთან; 
  • გასაუბრება გენერალურ დირექტორთან. 
 
გთხოვთ, დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგ ელ.ფოსტაზე: hr@at.com.ge და წერილის თემის გრაფაში (subject-ში) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - „შესყიდვების თანამშრომელი“. 
თქვენს მიერ გაგზავნილი რეზიუმე "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები კომპანიის მხრიდან დამუშავდება თქვენთან სახელშეკრულებო, აგრეთვე შრომითი ურთიერთობის დამყარების შესახებ გადაწყვეტილების მიღების მიზნებისთვის შემდგომი 5 (ხუთი) წლის განმავლობაში. 
დაინტერესების შემთხვევაში, თუ რატომ არ შეირჩა თქვენი კანდიდატურა გასაუბრების ეტაპისთვის, შეგიძლიათ მოგვწეროთ აღნიშნულ მეილზე, ჩვენ სიამოვნებით გიპასუხებთ! 

გისურვებთ წარმატებას და კარიერულ წინსვლას! 
შესყიდვები
შესყიდვები(ზოგადი)