სერვის მენეჯერის ასისტენტი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • ბაკალავრი
16 მარ - 14 აპრ
ვიპ
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
მისამართი: დიდი დიღომი , ასი ათასი მოწამის 7

"აკვალაინიწამყვანი კომპანიაა საცურაო აუზებისა და სპა ზონების საპროექტო/სამშენებლო სფეროშირომელიც 2006 წლიდან ოპერირებს საქართველოს ბაზარზე და აქტიურად ახორციელებს სხვადასხვა სირთულის პროექტებს როგორც კერძოასევე საზოგადოებრივ სექტორში.

დეტალური ინფორმაციისთვის გადადით ბმულზე:https://aqualine.ge/


ჩვენი გუნდი ეძებს ენერგიულ და მოტივირებულ კანდიდატებს სერვის მენეჯერის ასისტენტის   პოზიციაზე.

პირობები: სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-შაბათი 10:00-19:00

მოვალეობები 

  • რეპორტინგის წარმოება; ყოველდღიური სერვის დეპარტამენტთან, ხოლო ყოველკვირეული ზემდგომ პირებთან;
  • ყოველდღიური კომუნიკაცია  მომხმარებლებთან ტელეფონის მეშვეობით
  • მომხმარებლის მოთხოვნის შესახებ სრული ინფორმაციის  უშუალო შემსრულებელ ჯგუფთან მიწოდება;
  • სიების მობილიზება და  პროგრამაში ასახვა,მიწოდებასთან დაკავშირებული პროცესის უზრუნველყოფა ყველა ჩართულ მხარესთან შესაბამისი კომუნიკაციის საფუძველზე
  • კომუნიკაცია სამუშაო ჯგუფთან და  დეტალების შეთანხმება;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ენები:ინგლისური.
  • საოფისე პროგრამის ცოდნა (Microsoft word, power point, Microsoft Excel) 

 
პიროვნული თვისებები:

  • ანალიტიკური აზროვნება;
  • ინიციატიურობა;
  • ორგანიზებულობა;

 

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელ.მისამართზეhr@aqualine.ge


ადმინისტრაცია
პირადი ასისტენტი