ოფისის მენეჯერი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • ბაკალავრი
  • გამოცდილება აუცილებელია , გამოცდილება 2 წლიდან
  • ინგლისური,რუსული
28 თებ - 29 მარ
ვიპ
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ტელეფონი:
მისამართი: ქ. თბილისი, მ. შავიშვილის ქ. #1ა

არქიტექტურული კომპანია „ბიჯი“ აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე.


ძირითადი მოვალეობები/პასუხისმგებლობები:  

  • კომპანიის ერთიანი საქმისწარმოების (დოკუმენტების შედგენარეგისტრაციაშენახვაშესრულების ვადების დაცვა და ..) დადგენილი წესებისა და მოთხოვნების შესაბამისადდოკუმენტბრუნვის განხორციელება და კონტროლი
  • ფოსტის მიღება-გაგზავნა, ორგანიზებააუცილებლობის შემთხვევაში საქმიანი მიმოწერის განხორციელება საკუთარი კომპეტენციის ფარგლებში
  • ოფისის სხვადასხვა საორგანიზაციო საკითხის მოგვარება; 
  • სხვადასხვა შეხვედრების მიღების და დახვედრის ორგანიზება
  • ორგანიზაციის საკომუნიკაციო და ტექნიკურისატრანსპორტო საშუალებების გამოყენების ორგანიზება და კონტროლი
  • ორგანიზაციაში შემოსული სატელეფონო ზარების კონტროლი
  • თანამშრომელთა პირადი საქმეებისშრომითი ხელშეკრულებებისშვებულებებისმივლინებების მართვა
  • ორგანიზაციისთვის აუცილებელი სხვადასხვა (საოფისე ტექნიკასაკანცელარიო ნივთებისხვადასხვა მომსახურება და სხვშესყიდვების წარმოების ხელმძღვანელობა და კონტროლი
  • ტექნიკური საშუალებების პერიოდული შეკეთების განრიგების და მათი მუშაობისთვის აუცილებელი რესურესების შეძენისასევე გახარჯული და ექსპლუატაციიდან გამოსული ტექნიკის ჩამოწერისა და უტილიზაციის ხელმძღვანელობა და კონტროლი
  • ოფისში სამუშაო პროცესებისთვის აუცილებელი გარემოს და სამუშაო განრიგისმათ შორის სანიტარულ-ჰიგიენური და ტექნიკური უსაფრთხოების მოთხოვნების დადგენილ სტანდარტებთან შესაბამისობის კონტროლი
  • ოფისის ჰიგიენური საშუალებების შეძენისმარაგებისდასუფთავების პროცესის მართვა და კონტროლი
  • შესყიდვებისთვის აუცილებელი ღონისძიებების ორგანიზება და დოკუმენტების შედგენამათ შორის პირველადი საბუღალტრო დოკუმენტებისა და ხელშეკრულებების მომზადება
  • დაწესებულების მატერიალური რესურსებისა და ღირებულებების ინვენტარიზაციის განხორციელება
  • სხვა დავალებები და პასუხისმგებლობები მოთხოვნის შესაბამისად.


მოთხოვნები და აუცილებელი უნარ-ჩვევები:

  • უმაღლესი განათლება
  • მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება შესაბამის თანამდებობაზე
  • საქმისწარმოების და დოკუმენტაციასთან მუშაობის გამოცდილება
  • სრულყოფილი სასაუბრო და წერა-კითხვის უნარები ინგლისურ, რუსულ და ქართულ ენებში;
  • კომპიუტერთან მუშაობის უნარი და საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office)
  • მაღალი პასუხისმგებლობა და საქმისადმი კეთილსინდისიერი დამოკიდებულება
  • დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი
  • კონფიფენციალობა, პუნქტუალობა.

სამუშაო განაკვეთი: სრული
ანაზღაურება: შეთანხმებით

მისამართიქ. თბილისი, მ. შავიშვილის ქ. #1ა 

 

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელფოსტის მისამართზეbijiarch@gmail.com


ადმინისტრაცია
ოფისის მენეჯმენტი