მიმღების ადმინისტრატორი
წყალტუბო
  • სრული განაკვეთი
დღეს - 21 დეკ
სტანდარტი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

სასტუმრო წყალტუბო პლაზა აცხადებს ვაკანსიას მიმღების ადმინისტრატორის პოზიციაზე

 

ადგილმდებარეობა: წყალტუბო

პოზიციის დასახელება: მიმღების ადმინისტრატორი

სამუშაო გრაფიკი: სრული

 

ძირითადი მოვალეობები:

  • დადგენილის სტანდარტების შესაბამისად სტუმრების სათანადოდ მიღება-განთავსება და გაცილება;
  • სტუმრებთან ეფექტური და პოზიტიური კომუნიკაციის დამყარება;
  • ჯავშნების მიღება, პროგრამულად გატარება და შესაბამისი ფინანსური ოპერაციის შესრულება;
  • შემოსული სატელეფონო ზარების მიღება და მოთხოვნილი ინფორმაციის გაზიარება;
  • გასაღებების მართვის სისტემის ეფექტურად ფუნქციონირება (ტექნიკური ხარვეზების შემთხვევაში, პასუხისმგებელი პირების ინფორმირება;
  • დადგენიი სტანდარტის მიხედვით ოთახების სტატუსების კონტროლი; 
  • ყოველდღიური რეპორტების წარმოება;
  • გადახდებისა და ინვოისების მონიტორინგი; 
  • ყოველდღიური აუდიტის წარმოება და სალაროს ნაშთი ჩაბარება მენეჯრისთვის;

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • ინგლისური ენის ცოდნა;
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა;


უნარ-ჩვევები:

  • დეტალებზე ორიენტირებული;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • დატვირთულ სამუშაო გარემოში მუშაობის უნარი;

 

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, გაგვიზიაროთ რეზიუმე/CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე:  hr@tph.ge 2022 წლის 21 დეკემბრის ჩათვლით და სათაურის ველში (subject) მიუთითეთ პოზიციის დასახელება.

გაცნობებთ, რომ ჩვენს ვაკანსიაზე თქვენი მონაცემების გამოგზავნით, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, აცხადებთ თანხმობას რომ ჩვენ შეგვიძლია დავამუშაოთ თქვენი პერსონალური მონაცემები ვაკანსიასთან შესაბამისობის დადგენის მიზნით. 

სასტუმრო/რესტორანი/კვება
მიმღები (Front Office)