მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • ბაკალავრი
  • 3 - 5 წლამდე
  • ინგლისური
18 ნოე - 18 დეკ
სტანდარტი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

სადისტრიბუციო კომპანია „BMS“ აცხადებს ვაკანსიას მარკეტინგის დეპარტამენტის ხელმძღვანელის პოზიციაზე. 

კომპანია „BMS“ საქართველოს ბაზარზე საქმიანობას ეწევა 2002 წლიდან და წარმოადგენს ქვეყანაში ერთ-ერთ მზარდ სადისტრიბუციო და მარკეტინგულ კომპანიას, რომელიც ახორციელებს პრემიუმ კლასის ბრენდების:  Frosch, Vileda, Basso, Wilkinson Sword, Reggia, OE, Cotoneve, Emsal, Dr. Beckmann და სხვა

დისტრიბუციას. 

 

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები: 

  • კომპანიისა და ბრენდების მარკეტინგული სტრატეგიის დაგეგმვა, აქტივობების კალენდრის გაკეთება, ბიუჯეტირება და განხორციელება 
  • ბაზრის მოთხოვნის სისტემატიური კვლევა 
  • ახალი  და არსებული მომწოდებლების ახალი პროდუქტების მოძიება, ანალიზი, ბიუჯეტირება და მოლაპარაკების წარმოება 
  • ბრენდის იმიჯის სწორ პოზიციონირებასა და განვითარებაზე ზრუნვა 
  • სარეკლამო არხების განსაზღვრა და ათვისება, კამპანიების დაგეგმვა და განხორციელება 
  • ბრენდებისა და პროდუქტების მახასიათებლების ზედმიწევნით, სრულყოფილად კარგად შესწავლა, გაყიდვების დეპარტამენტის თანამშრომლებისთვის ბრენდების/პროდუქციის პრეზენტირება და ტრენინგი 
  • ბრენდების განვითარების, ბაზარზე ცნობადობისა და მოცულობის გაზრდა 
  • ბრენდების სამიზნე ჯგუფის მუდმივი კვლევა, მომხმარებელთა ქცევის შესწავლა და კომუნიკაციის შესაბამისი სტრატეგიის წარმოება 
  • ბრენდის იდენტობისა და სასურველი იმიჯის ბაზარზე, სწორად დამკვიდრებისა და ბიზნესის ზრდისთვის საჭირო ნაბიჯების გათვლა, მათი აღსრულება 
  • ბაზრის და გაყიდვების ანალიზის საფუძველზე, ბრენდის და  კატეგორიის ჭრილში, ზუსტი შეკვეთების და ოპტიმალური შესყიდვების დაგეგმვა 
  • არსებულ მომწოდებლებთან კომუნიკაცია, მათთან საუკეთესო კომერციულ პირობებზე შეთანხმება და თანამშრომლობა 
  • გაყიდვების სტიმულირებისთვის შესაბამისი მარკეტინგული ღონისძიებების/აქციების  დაგეგმვა,  განხორციელება და ანალიზი 
  • სოციალური ქსელების/პლატფორმების მართვის სტრატეგიის შემუშავება, ბიუჯეტირება და აღსრულების კონტროლი 
  • გუნდთან ერთად, სხვადასხვა მიმართულებით, ახალი იდეების გენერირება და მათთვის სტრატეგიის დასახვა 
  • მარკეტინგის გეგმის ეფექტურად შესრულებისათვის, გუნდის წევრებზე დავალებების სწორად დელეგირება და პროცესის ყოველდღიური მონიტორინგი 

 

გამოცდილება: 

  • დისტრიბუციის, გაყიდვების, ბრენდის მართვის, კატეგორიის მართვის ან საცალო ვაჭრობის სფეროში გამოცდილება 
  • FMCG სექტორში მუშაობის გამოცდილება 
  • P&L, ფინანსური ანალიტიკის, მოდელირებისა და პროგნოზირების გამოცდილება 
  • მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება 

 

ცოდნა: 

  • აუცილებელია უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების, მარკეტინგის ან გაყიდვების მიმართულებით 
  • აუცილებელია ინგლისური ენის მაღალ დონეზე ცოდნა 
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა 

 

ანაზღაურება: შეთანხმებით; 

სამუშაო განრიგი: კვირაში 5 სამუშაო დღე, 09:00 – 18:00სთ. 

სამუშაო ადგილი : ქ. თბილისი, დ. გურამიშვილის გამზირი N64 

 

თუ მზად ხართ იმუშოთ მზარდ კომპანიაში, გაქვთ სურვილი განვითარდეთ პროფესიულად,  გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ მისამართზე: career@bms.ge  

თხოვთ, შესაბამის ველში (Subject Line) მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება. 

 

გისურვებთ წარმატებებს! 

 

მარკეტინგი, რეკლამა, PR
ზოგადი მარკეტინგი