1C ადმინისტრატორი​
თბილისი
კომპანია
  • სრული განაკვეთი
  • ბაკალავრი
  • 2 - 3 წლამდე
  • ინგლისური,რუსული
15 ნოე - 15 დეკ
სტანდარტი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას 1C ადმინისტრატორი​ს პოზიციაზე

 

ძირითადი მოვალეობები:

  •  1C სერვისების გამართული მუშაობის უზრუნველყოფა;
  •  1C პროგრამაში ახალი ფუნქციონალური მოდულების დანერგვაში მონაწილეობა;
  •  1C ERP 8.3 ადმინისტრირება/გამართვა ;
  •  რეპორტების აწყობა მომხმარებლების მიხედვით ( ყველა შესაბამის მოდულში);
  •  პროგრამის ადმინისტრირებისათვის საჭირო სხვა ფუნქციების შესრულება;
  •  1C კონფიგურაციების ოპტიმიზაცია;
  •  ტექნიკურ პრობლემეზე რეაგირება/კონტროლი;
  •  მონაცემთა ბაზების მართვა;
  •  ტექნიკური დახმარების გაწევა კომპანიის მასშტაბით;
  •  პროგრამული უზრუნველყოფის ახალი ფუნქციონალის ( ან ახალი მოდიფიკაციების) ტესტირება;
  •  საჭიროების შემთხვევაში, მომხმარებლისათვის ინსტრუქციის ფაილების მომზადება;
  •  1C კონფიგურაციების ოპტიმიზაცია;

 

მოთხოვნები:

  •  უმაღლესი განათლება ( IT ან ტექნიკური განათლება ჩაითვლება უპირატესობად)
  •  კომპიუტერული და ტექნიკური უნარები
  •  მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება 1C ERP 8.3 ადმინისტრატორის პოზიციაზე დისტრიბუციის სექტორში
  •  ინგლისური და რუსული ენების ფლობა
  •  Microsoft Office – ის ცოდნა ( Excel - ის მაღალ დონეზე ფლობა)
  •  მონაცემების დამუშავებისა და ცხრილებთან მუშაობის გამოცდილება
  •  ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
  •  1 C ERP დანერგვებში მონაწილეობა ჩაითვლება უპირატესობად

 

პიროვნული თვისებები:

  •  პასუხისმგებლობის გრძნობა
  •  პუნქტუალურობა
  •  სხარტი აზროვნება.

 

ჩვენ გთავაზობთ:

  •  განვითარებისა პერსპექტივა
  •  კონკურენტული ანაზღაურება (დამოკიდებულია გამოცდილებაზე)
  •  ჯანმრთელობის დაზღვევის კონკურენტული პაკეტი

 

 

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: Vacancy2019hr@gmail.com

ადმინისტრაცია
ადმინისტრატორი
ბუღალტერია/ფინანსები
1C სპეციალისტი