გაყიდვების აღმასრულებელი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • ბაკალავრი
  • 2 - 3 წლამდე
  • ინგლისური
25 ნოე - 09 დეკ
სტარტი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

სასტუმრო „გალფ აკვამარინი და ჯინო პერედაისი“ - ელეგანტური 4 ვარსკვლავიანი სასტუმრო, რომელიც გთავაზობთ 218 ფართო აპარტამენტის სტილის ოთახს, რესტორნებს, ბარებს და სათათბირო ოთახებს, უკვე მასპინძლობს საერთაშორისო და ადგილობრივ სტუმრებს და განკუთვნილია დასასვენებლად, საქმიანი და ოჯახური მოგზაურებისთვის.

სასტუმრო „გალფ აკვამარინი და ჯინო პერედაისი“ მდებარეობს „ჯინო აკავაპარკის“ მიმდებარედ და გადაჰყურებს თბილისის წყალსაცავს. დასასვენებელი ობიექტების ფართო არჩევანის გარდა, სტუმრებს, ასევე, შეუძლიათ ისარგებლონ აღმოსავლეთ ევროპაში ერთერთი საუკეთესო  „ველნეს“ ზონით და წყლის სპორტის სხვადასხვა აქტივობებით აკვა პარკში.

გსურთ ახლად გახსნილ სასტუმროში გამოცდილების შეძენა და თანამშრომლობა მეგობრულ და პროფესიონალურ გუნდთან ერთად? გთოხვთ იხილოთ ჩვენი ვაკანსია ინგლისურ ენაზე.

სასტუმრო „გალფ აკვამარინი და ჯინო პერედაისი“ აცხადებს ვაკანსიას  გაყიდვების აღმასრულებელის (Sales Executive )  პოზიციაზე

 

კომპანია გთავაზობთ:  

  • მეგობრულ სამუშაო გარემოს  
  • კონკურენტულ ანაზღაურებას  
  • დამატებით პრივილეგიებს (კომპანიის სერვისებით სარგებლობას) 
  • კვებით და უნიფომრით უზრუნველყოფას 

 

დაინეტერესებულ პირებს, გთხოვთ გამოგზავნოთ თქვენი მონაცემები შემდეგ  მისამართზე:  leilaa@gulfaquamarinehotel.com 

სათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება 

 

თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ კომპანიამ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 1 წლის განმავლობაში. დამსაქმებელმა თქვენი რეზიუმე შესაძლოა განიხილოს სხვა რელევანტური ვაკანსიის შემთხვევაშიც. 

ვაკანსიის სამუშაო მოთხოვნები და დეტალები გთოხვთ იხილოთ  განცხადებაში ინგლისურ ენაზე.

 

Hotel"Gulf Aquamarine and Gino Paradise" announces a vacancy for the position: Sales Executive

 

To meet and exceed sales target set in the monthly and yearly forecast, and to direct all efforts towards maximizing the hotel’s profit on all operating departments  

 

Essential functions 

Working with Others; Taking Responsibility; Prioritize activities; Delivering Results;  

 

Specific Tasks, Skills & Abilities: 

  • To call on accounts and report directly to the Sales Manager  
  • To increase business/ occupancy through establishing and maintaining good relationship with a number of clients, working to meet sales targets 
  • To develop and maintain new business wherever possible from identified market segments and sources of business 
  • To enroll as many qualified GHG members as possible from active accounts and to service the Hotel members according to the Hotel manual 
  • To attend trade shows corporate functions, promotions, etc. representing Hotel and GHG in general to keep a high profile in the marketplace 
  • To distribute corporate directories and sales collateral as appropriate 
  • To actively cross-sell all GHG  Hotels/ Properties 
  • To maintain accurate accounts and data sheets on all active accounts; to monitor this data via the system 
  • To carry out the sales solicitation strategy developed for all applicable markets 
  • To participate in the sales duty roster as required 
  • To entertain key accounts when necessary with prior approval the Sales & Marketing Manager 
  • To attend the daily Business Development briefing 
  • To maintain an efficient corporate and travel account filing system, following company guidelines 
  • To maintain all other hotel records and forms as prescribed by local hotel and management policies 
  • To follow operating standards on the use of the Computer System 

To identify, report, and respond to market needs and trends 

 

Skills/ Knowledge & Competencies 

Reading Comprehension; Oral Comprehension; Mathematics; Writing 

Adaptability; Aligning Performance for Success; Building Trust; Communication; Customer Focus; High Work Standards; Planning and Organizing;  

 

Education/ Experience   

  • Georgian, English, multilingual ability preferred 
  • MBA or BA in Hospitality Management or equivalent 
  • 2 years’ experience in overall  operation 
  • MS Office (Word, Excel, Outlook & PP), PMS 
  • According to the brand standard 

 

Please send your CV to the following email address:leilaa@gulfaquamarinehotel.com

გაყიდვები
გაყიდვების აგენტი
მსგავსი განცხადებები
თბილისი
თბილისი