შესყიდვების მენეჯერი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • ბაკალავრი
  • ინგლისური
25 ნოე - 09 დეკ
სტარტი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

სასტუმრო „გალფ აკვამარინი და ჯინო პერედაისი“ - ელეგანტური 4 ვარსკვლავიანი სასტუმრო, რომელიც გთავაზობთ 218 ფართო აპარტამენტის სტილის ოთახს, რესტორნებს, ბარებს და სათათბირო ოთახებს, უკვე მასპინძლობს საერთაშორისო და ადგილობრივ სტუმრებს და განკუთვნილია დასასვენებლად, საქმიანი და ოჯახური მოგზაურებისთვის.

სასტუმრო „გალფ აკვამარინი და ჯინო პერედაისი“ მდებარეობს „ჯინო აკავაპარკის“ მიმდებარედ და გადაჰყურებს თბილისის წყალსაცავს. დასასვენებელი ობიექტების ფართო არჩევანის გარდა, სტუმრებს, ასევე, შეუძლიათ ისარგებლონ აღმოსავლეთ ევროპაში ერთერთი საუკეთესო  „ველნეს“ ზონით და წყლის სპორტის სხვადასხვა აქტივობებით აკვა პარკში. გსურთ ახლად გახსნილ სასტუმროში გამოცდილების შეძენა და თანამშრომლობა მეგობრულ და პროფესიონალურ გუნდთან ერთად? გთოხვთ იხილოთ ჩვენი ვაკანსია ინგლისურ ენაზე.

 

 სასტუმრო „გალფ აქკვამარინ ჰოტელი და ჯინო პერედაისის” აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე:შესყიდვების მენეჯერი

 

კომპანია გთავაზობთ:

  • მეგობრულ სამუშაო გარემოს
  • კონკურენტულ ანაზღაურებას
  • დამატებით პრივილეგიებს (კომპანიის სერვისებით სარგებლობას)
  • კვებით და უნიფომრით უზრუნველყოფას

 

დაინეტერესებულ პირებს, გთხოვთ გამოგზავნოთ თქვენი მონაცემები შემდეგ  მისამართზე: leilaa@gulfaquamarinehotel.com გთოხვთ მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელები ელ ფოსტის სათაურში :

 

თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ კომპანიამ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 1 წლის განმავლობაში. დამსაქმებელმა თქვენი რეზიუმე შესაძლოა განიხილოს სხვა რელევანტური ვაკანსიის შემთხვევაშიც.

 

გისურვებთ წარმატებას!

Hotel Gulf Aquamarine Hotel & Gino Paradise​  announces a vacancy for the position:  Purchasing Manager   

To ensure that the hotel and aqua park secures goods and service at the most advantageous rates, terms and conditions whilst meeting required quality and standards certain

 

Specific Job Knowledge, Skills & Abilities:

  • To maintain an approved suppliers list, which is a database of suppliers of goods and services commonly required for hotel and aqua park  operation
  • To maintain a permanent record of supplies whose names have been deleted form the suppliers list on the basis of unsatisfactory performance?
  • To maintain a purchase order register
  • To ensure appropriate systems are in place that the hotel aqua park receives full advantages of periods of credit allowed by supplier’s jointly with FC.
  • To review term, ensure that all required information in complete and that all supporting documents are attached.
  • To prepare tender evaluation from listing the rates, terms and conditions and other relevant – details.
  • To arrange for drafting and signature of contracts with selected suppliers.
  • To ensure quarterly surveys are to be carried out compare and establish the economic validity at pricing in contracts as well as approved quotations
  • To input rates into market list based on price agreement with approved suppliers
  • To Ensure and verify that the Purchase Requests is duly filled out and approved
  • To ensure purchase of goods and services are made in accordance with the operational requirements of the hotel & aqua park
  • To ensure jointly FC that – the hotel & aqua park drives the maximum benefits term competitive bidding in all its procurement transactions
  • In consultation with the Financial Controller, ensure that all audit recommendations agreed are implemented promptly and maintained on an ongoing basis
  • Deputies for the financial controller in his or her absence. Liaise with the department heads and executives of the hotel  & aqua park providing information and assistance as necessary.
  • Ensure that the company and local statutory/ legal document policy is maintained, monitor and ensure that storage of documentation is carried out effectively
  • Responsible for completing all administrative procedures concerning allocated requests and orders, upon receiving through the system till item/service physically delivered or rendered to the property
  • Queries and clarifies any concerns regarding received purchase requests data, concerning description, units, quantities and specifications, directly with the initiating department personnel.
  • Responsible for coordinating with buyers on all matters concerning allocated requests, best practices to process (quotes) and complete (delivery) within logical time period
  • Responsible for verifying and follow up on all pending orders (approved & under approval) through system reports or by reporting any concerns
  • Responsible for reviewing and updating all personally entered (locked) price quotations, supplier’s data, and date validity
  • Advises through market knowledge, special offers, discounted products, cost saving substitutes and possible brand shortages, serving the benefit of the property
  • Monitors vendors reliability and services, establishes new contacts with prospective vendors
  • To maintain an approved suppliers list, which is a database of suppliers of goods and services commonly required for hotel & aqua park operation
  • To maintain a permanent record of supplies whose names have been deleted form the suppliers list on the basis of unsatisfactory performance?
  • To maintain a purchase order register
  • To ensure appropriate systems are in place that the hotel & aqua park receives full advantages of periods of credit allowed by supplier’s jointly with FC.
  • To review term, ensure that all required information in complete and that all supporting documents are attached.
  • To prepare tender evaluation from listing the rates, terms and conditions and other relevant – details.
  • To arrange for drafting and signature of contracts with selected suppliers.

 

Should be able to work with team, prioritize activities, deliver Results

Language:Georgian, English, multilingual ability preferred

Education:BA would be an advantage

Experience:Several years’ experience in overall operation

Computer knowledge:MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point), MC program.

Personal appearance:According to the brand standard

This job description is not an exclusive or exhaustive list of all job functions, that an employee in this position may be asked to perform from time to time.

 

Please send your CV to the following email address:leilaa@gulfaquamarinehotel.com

 

შესყიდვები
შესყიდვების მენეჯერი