პირადი ასსისტენტი/თარჯიმანი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • ბაკალავრი
  • ინგლისური
25 ნოე - 09 დეკ
სტარტი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

სასტუმრო „გალფ აკვამარინი და ჯინო პერედაისი“ - ელეგანტური 4 ვარსკვლავიანი სასტუმრო, რომელიც გთავაზობთ 218 ფართო აპარტამენტის სტილის ოთახს, რესტორნებს, ბარებს და სათათბირო ოთახებს, უკვე მასპინძლობს საერთაშორისო და ადგილობრივ სტუმრებს და განკუთვნილია დასასვენებლად, საქმიანი და ოჯახური მოგზაურებისთვის.

სასტუმრო „გალფ აკვამარინი და ჯინო პერედაისი“ მდებარეობს „ჯინო აკავაპარკის“ მიმდებარედ და გადაჰყურებს თბილისის წყალსაცავს.

დასასვენებელი ობიექტების ფართო არჩევანის გარდა, სტუმრებს, ასევე, შეუძლიათ ისარგებლონ აღმოსავლეთ ევროპაში ერთერთი საუკეთესო „ველნეს“ ზონით და წყლის სპორტის სხვადასხვა აქტივობებით აკვა პარკში.

გსურთ ახლად გახსნილ სასტუმროში გამოცდილების შეძენა და თანამშრომლობა მეგობრულ და პროფესიონალურ გუნდთან ერთად? გთოხვთ იხილოთ ჩვენი ვაკანსია ინგლისურ ენაზე.

 

სასტუმრო „გალფ აკვამარინი და ჯინო პერედაისი“  აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: პირადი ასსისტენტი/თარჯიმანი 

 

კომპანია გთავაზობთ:  

  • მეგობრულ სამუშაო გარემოს  
  • კონკურენტულ ანაზღაურებას  
  • დამატებით პრივილეგიებს (კომპანიის სერვისებით სარგებლობას) 
  • კვებით და უნიფომრით უზრუნველყოფას 

 

პოზიციის დასახელება: პირადი ასსისტენტი/თარჯიმანი   

დაინეტერესებულ პირებს, გთხოვთ გამოგზავნოთ თქვენი მონაცემები შემდეგ  მისამართზე:  leilaa@gulfaquamarinehotel.com

გთოხვთ მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელები ელ ფოსტის სათაურში 

თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ კომპანიამ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 1 წლის განმავლობაში. დამსაქმებელმა თქვენი რეზიუმე შესაძლოა განიხილოს სხვა რელევანტური ვაკანსიის შემთხვევაშიც. 

გისურვებთ წარმატებას! 

 

Hotel Gulf Aquamarine  & Gino Paradise  announces a vacancy for the position:PA/Interpreter to General Manager   

 

Is responsible for the smooth running of the Executive Office, ensuring that all administrative duties are completed on a timely basis, thriving for the highest possible standards at all times. Works in close cooperation with the department Heads and translates all necessary documnts ito English or Georgian  

  • Manages the General Managers’ schedule and maintains total confidentiality with regards to all matters pertaining to the Executive Office (regarding staff, business and guest information). 
  • Liaises with the Corporate Office for various administrative issues and on-going projects being handled by the General Manager 
  • Responsible for typing all correspondence relating to the Executive Office according to the General Manager’s instructions 
  • Translating documents, (including, but not limited to Policies, Brand Standards, SOP’s, etc.), from the local language into English and vice versa. 
  • Performs occasional driving duties upon request 
  • Ensures that the correspondence, both outgoing and incoming, are handled on a regular and timely basis 
  • Arranges meetings and appointments both internally and externally and maintains the diary of the General Manager 
  • Prioritises and performs accordingly, ensures that the General Managers’ requirements and urgent correspondence is handled with speed and efficiency 
  • Maintains a systematic and organized filing system and regularly checks, updates and re-organises cabinets when required 
  • Makes themselves available to minute meetings, and distribute these minutes on a timely basis to all departments concerned 
  • Handles the General Manager’s follow up, internally and externally and ensure that deadlines are met 
  • Receives all incoming mails and distributes accordingly per department 
  • Checks inter-office documents such as Corporate Contracts, Offer Letters, Labour Application, guests and staff’s visa etc., to ensure all requirements are met prior to taking the General Manager’s signature 
  • Ensures the cleanliness of the department through the help of Housekeeping 
  • Ensures the proper handling of all FF&E and operating equipment 
  • Is familiar with the company’s internal policies and all safety procedures 
  • Cooperates in the performance of any reasonable task requested by the management 
  • Shows consideration of the departments requirements for flexible working hours when working demands arises, ensuring uninterrupted service to Hotel/ Aqua Park guests and the Hotel’s/ Aqua Park stakeholders 
  • Accepts flexible work schedule necessary  
  • Handles incoming and outgoing calls 
  • Handles and investigates guest complaints by coordinating with departments concerned. Responds to guests on behalf of the General Manager 
  • Handles room reservation requests, received at the Executive Office from the owners, GHG, etc. 
  • Coordinates with Front Office a day prior to VIP guests’ arrival to ensure airport pick up and other arrangements 
  • Communicates with Front Desk at the day of arrival to confirm arrival of guest 
  • Attends meetings and training required by the General Manager 
  • Ensures guest satisfaction by attending to their requests and inquiries courteously and efficiently 
  • Is well updated on, and possesses solid knowledge of the following: 
  • Hotel facilities and nearby sights of interest and importance (i.e.: hospitals, stations, tourists’ sights). 
  • Hotel standards of operation and departmental procedures. 
  • Currently licensing relating to Hotel/ Aqua Park. 
  • Accepted methods of payment by the Hotel/ Aqua Park. 
  • Short and long term hotel as well as Corporate Marketing and Promotional Programs. 
  • Corporate clients and clients generating high business volume 

 

Should be able to work with team, prioritize activities, deliver Results 

  • Language:  Georgian, English, multilingual ability preferred 
  • Education:  BA would be an advantage 
  • Experience:  Several years’ experience in overall  operation  
  • Computer knowledge:  MS Office (Word, Excel, Outlook, Power Point ), Payroll system and other software. 
  • Personal appearance:  According to the brand standard 

 

This job description is not an exclusive or exhaustive list of all job functions, that an employee in this position may be asked to perform from time to time. 

 

Please send your CV to the following email address:leilaa@gulfaquamarinehotel.com

ადმინისტრაცია
თარჯიმანი,
პირადი ასისტენტი
მსგავსი განცხადებები
თბილისი