სერვის ცენტრის მენეჯერი
თელავი
  • სრული განაკვეთი
  • ბაკალავრი
  • 2 - 3 წლამდე
  • ინგლისური,რუსული
20 სექ - 06 ოქტ
სტარტი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

სს „ვისოლ პეტროლიუმ ჯორჯია“ აცხადებს ვაკანსისას თელავის სერვის ცენტრის  მენეჯერის პოზიციაზე. 

 

ფუნქცია-მოვალეობები: 

  • პოტენციურ კლიენტებთან შეხვედრა, ხელშეკრულებების გაფორმება 
  • პოტენციური კლიენტების იდენტიფიცირება, პირველადი ინფორმაციის მოძიება 
  • პრეზენტაციის ჩატარება პოტენციური კლიენტებისთვის 
  • საწვავის შესყიდვაზე და და მომსახურების გაწევაზე გაფორმებული ხელშეკრულებების შესრულების მონიტორინგი 
  • კონკურენტების მუდმივი მონიტორონგი 
  • კლიენტთა დებიტორული ნაშთების კონტროლი 

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება 
  • მინიმუმ 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება შესაბამის პოზიციაზე 
  • კომპიუტერული პროგრამების ცოდნა; 
  • რუსული და ინგლისური ენების  ცოდნა; 

 

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა CV გამოაგზავნეთ მისამართზე: wissolrecruiting@wissol.ge 

განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა: 5 ოქტომბერი 

 

წერილის სათაურში გთხოვთ მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.  

მადლობას გიხდით ჩვენი ვაკანსიით დაინტერესებისთვის. 

თქვენს მიერ გადმოგზავნილი რეზიუმე შეტანილია აპლიკანტთა მონაცემთა ბაზაში შემდგომი განხილვის მიზნით და ინახება  ელექტრონულ მისამართზე  6 თვის ვადით. 

 

სასტუმრო/რესტორანი/კვება
სერვისის მენეჯერი