ადმინისტრაციული ასისტენტი
თბილისი
კომპანია
  • სრული განაკვეთი
  • 1 - 2 წლამდე
  • ინგლისური,რუსული
20 სექ - 19 ოქტ
ვიპ
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრაციული ასისტენტის პოზიციაზე

სამუშაო საათები: 10:00-18:00 (ორშაბათი-პარასკევი)

ანაზღაურება: პირველი სამი თვე 1000 ლარი-მომატების პერსპექტივით
 

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობებია:

  • ყოველდღიური ტაბელის წარმოება; გაცდენების აღრიცხვა და შესაბამისი დოკუმენტაციის შეგროვება.
  • თანამშრომლებისათვის ცნობების დამზადება;
  • მივლინებების ორგანიზება; სასტუმროების ჯავშანი;
  • საკანცელარიო პროდუქციის შესყიდვასთან დაკავშირებული პროცესების მართვა, ოფისის საკანცელარიო ნივთებით, ასევე ყველა საჭირო პროდუქტითა და ინვენტარით უზრუნველყოფა;
  • სატელეფონო ზარებსა და კომპანიის ელექტრონულ ფოსტაზე მოსული წერილების ყოველდღიური მონიტორინგი, პასუხი და საჭიროებისამებრ გადამისამართება;
  • სტუმრების დახვედრა, შეხვედრების და თათბირების ორგანიზება;

 

მოთხოვნები:

  • საოფისე პროგრამების ცოდნა: Word, Excel, Outlook
  • რუსული და ინგლისური ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის ერთ წლიანი გამოცდილება;

 

პიროვნული თვისებები:

  • კეთილსინდისიერება და შრომისმოყვარეობა;
  • პუნქტუალურობა;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • ორგანიზებისა და დროის მართვის უნარი;

 

ბენეფიტები:

  • სამსახურში ტრანსპორტირება
  • კორპორატიული მობილურის ნომერი

 

 

დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ (CV) ფოტოსურათით, ელფოსტაზე:   nata.vardidze@gmail.com  სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება: ადმინისტრაციული ასისტენტი

ადმინისტრაცია
ადმინისტრაციული თანაშემწე