კლიენტთა მომსახურების სპეციალისტი
- სრული განაკვეთი
- ბაკალავრი
- ინგლისური,რუსული
10 აგვ - 03 სექ
სტარტი


DHL-ის საქართველოს წარმომადენლობა, კომპანია შპს“ჯორჯიან ექსპრესი“ აცხადებს ვაკანსიას კლიენტთა მომსახურების სპეციალისტის პოზიციაზე
სამუშაო ადგილი: თბილისი
სამუშაო გრაფიკი:
- ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 09:30-19:00;
- შაბათი 09:30-14:00
ძირითადი მოვალეობები:
- შემოსული ზარების მიღება და შესაბამის პირთან გადამისამართება
- განსაბაჟებლად გაჩერებული საფოსტო გზავნილების ექსელში გატარება
- საბაჟოს მიერ ექსპერტიზაზე გაჩერებულ გზავნილების კონტროლი (კლინტებთან დაკავშირება შესაბამისი დოკუმენტაციების მოთხოვნა საბაჟოზე გადაგზავნა)
- გზავნილების უკან (გამომგზავნთან) დაბრუნების პროცესის მართვა
- საფოსტო ავია ზედდებულების შევსება
- კანონმდებლობის თანახმად სახელმწიფოსთვის გადასაცემი საფოსტო გზავნილების პროცესის მართვა
- სხვადასხვა სახის წერილების მომზადება
- განყოფილების საქმიანობისთვის უშუალო ხელმძღვანელის სხვადასხვა დავალების შესრულება
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- ქართული ენის სრულყოფილი ცოდნა;
- უცხო ენების ცოდნა: ინგლისური, რუსული;
უნარ-ჩვევები:
- სატელოფონო და ელექტრონული კომუნიკაციის უნარი;
- დროის მართვის უნარი;
- სიახლის ათვისების უნარი;
- ყურადღება დეტალების მიმართ;
- მომხმარებელსა და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა;
- გუნდური მუშაობა;
- სტრესულ სიტუაციაში ეფექტურად მუშაობის უნარი;
- პუნქტუალურობა და საქმისადმი მაღალი პასუხისმგებლობა;
თუ თვლით, რომ კომპანიის მოთხოვნები თანხვედრაშია თქვენს კვალიფიკაციასა და უნარ-ჩვევებთან, ამასთან ერთად გსურთ გახდეთ ლიდერი საერთაშორისო ლოგისტიკური კომპანიის გუნდის წევრი, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) შემდეგ ელ. ფოსტის მისამართზე: HR@geoexpress.ge
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ იმ კანდიდატებთან, რომლებიც აკმაყოფილებენ წარდგენილ მოთხოვნებს.
გთხოვთ ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება -"კლიენტთა მომსახურების სპეციალისტი“.
გაყიდვები
კლიენტების მომსახურების მენეჯერი