მომსახურების ხარისხის კონტროლის მენეჯერი
- სრული განაკვეთი
- ინგლისური,რუსული
03 აგვ - 02 სექ
სტანდარტი


კომპანია FINA აცხადებს ვაკანსიას მომსახურების ხარისხის კონტროლის მენეჯერის პოზიციაზე.
ჩვენს შესახებ:
კომპანია FINA 2011 წლიდან ორგანიზაციებს სთავაზობს ბიზნესის მართვის და აღრიცხვის ეფექტურ გადაწყვეტილებებს,
ამჟამად კომპანია FINA ემსახურება 5000-ზე მეტ ორგანიზაციას, რომელიც საქმიანობენ ბიზნეს სხვადასხვა მიმართულებით,
როგორიცაა ბუღალტერია, ვაჭრობა, დისტრიბუცია, წარმოება, რესტორანი და სასტუმრო. დამატებითი ინფორმაცია იხილეთ ვებ გვერდზე www.FINA.ge
ძირითადი მოვალეობები:
- ახალი მომხმარებლებისთვის პროგრამის დანერგვის პროცესის მონიტორინგი;
- არსებული მომხმარებლების კმაყოფილების ხარისხის მონიტორინგი
- ელ. ფოსტაზე შემოსულ წერილებზე პასუხის გაცემა;
- მხარდაჭერასთან ასოცირებულ აქტივობებში ჩართულობა.
- CRM სისტემაში არსებული ბაზის მუდმივი დამუშავება/განახლება;
- პროგრამული პროდუქტებისა და მათი შესაძლებლობების ზედმიწევნით კარგად ცოდნა;
- პროგრამასთან დაკავშირებული საკითხებზე მცირე კონსულტაციის გაწევა
- მიღებული შედეგების რეპორტინგი.
მოთხოვნები:
- დახვეწილი და გამართული მეტყველება;
- გამოცდილება ბუღალტერიის სფეროში
- B1 დონეზე ინგლისური ენის ცოდნა (B1 დონეზე რუსული ენის ცოდნა ჩაითვლება დამატებით უპირატესობად);
- საოფისე პროგრამების (Word, Excel) კარგი ცოდნა;
- მომხმარებელზე ორიენტირებულობა, პასუხისმგებლობისა და კორექტულობის მაღალი დონე;
- მიზანდასახულობა და მისაღებ შედეგზე ორიენტირებულობა.
ჩვენ გთავაზობთ:
- კონკურენტულ ანაზღაურებას: ფიქსირებული + ბონუსი;
- 5 დღიან სამუშაო გრაფიკს: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-19:00;
- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
- მრავალფეროვან და მეგობრულ სამუშაო გარემოს;
- თიმბილდინგსა და კორპორატიულ აქტივობებს;
- ტრენინგებსა და სრულ მხარდაჭერას კომპანიაში პირველი ნაბიჯების გადადგმისას.
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა მოგვაწოდეთ რეზიუმე (CV) თანდართული ფოტოთი ელ. ფოსტაზე: contact@fina.ge გთხოვთ, წერილის სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება “მომსახურების ხარისხის კონტროლის მენეჯერი”
გისურვებთ წარმატებას!
გაყიდვები
კლიენტების მომსახურების მენეჯერი