ოფის მენეჯერი
- სრული განაკვეთი
- ბაკალავრი
- 2 - 3 წლამდე
09 აგვ - 02 სექ
სტარტი
შპს ,,გლობალური ტექნოლოგიები“ აცხადებს ვაკანსიას ოფის მენეჯერის პოზიციაზე
ძირითადი მოვალეობები:
- კომპანიის საოფისე-ადმინისტრაციული საკითხების მართვა;
- კომპანიაში მიღებული და გაგზავნილი კორესპონდენციის ადმინისტრირება;
- გასაგზავნი დოკუმენტების მომზადება/გაფორმება;
- მიწოდებული დოკუმენტების დაარქივება და შესაბამის უწყისში აღრიცხვა;
- ხელმძღვანელობისთვის შეხვედრებისა და თათბირების ორგანიზება;
- შვებულების განაცხადების ადმინისტრირება, პროგრამში ასახვა და არქივში შენახვა;
- უშუალო ხელმძღვანელის სხვა სამსახურებრივი დავალებების შესრულება.
- ბრძანებების და განკარგულებების შესრულებაზე კონტროლი;
- ბრძანებების გაფორმება და გაცნობა თანამშრომლებისთვის;
- საქმიანი მიმოწერა ბიზნეს პარტნიორებთან;
ძირითადი მოთხოვნები:
- უმაღლესი ან პროფესიული განათლება;
- სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- დოკუმენტაციასთან და კორესპონდენციასთან მუშაობის ცოდნა;
- კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office) .
პიროვნული მახასიათებლები :
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა და საქმისადმი ერთგული დამოკიდებულება;
- გრამატიკულად სწორი მეტყველება, წერითი უნარები;
- დეტალებზე ორიენტირებული;
- ორაგანიზებული;
- ოპერატიული;
- კომუნიკაბელური;
- ორგანიზებისა და დროის მართვის უნარი;
სამუშაო გრაფიკი: სრული.
ორშაბათიდან - პარასკევის ჩათვლით;
სამუშაო საათები: 10:00-18:00 სთ;
ვაკანსიის ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი, აკ.წერეთლის გამზ. #117, სასურველია, კანდიდატი იყოს დიდუბის რაიონის მცხოვრები.
ანაზღაურება: შეთანხმებით
თუ თვლით რომ აკმაყოფილებთ ზემოთ მოყვანილ მოთხოვნებს გამოაგზავნეთ თქვენი CV მისამართზე globaluriteqnologiebi@gmail.com კანდიდატის შერჩევა მოხდება მისი მონაცემების დამუშავებისა და მასთან გასაუბრების საფუძველზე.
ადმინისტრაცია
ოფისის მენეჯმენტი