ოფის მენეჯერი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • ბაკალავრი
  • 2 - 3 წლამდე
09 აგვ - 02 სექ
სტარტი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

შპს ,,გლობალური ტექნოლოგიები“ აცხადებს ვაკანსიას ოფის მენეჯერის პოზიციაზე

 

ძირითადი მოვალეობები: 

  • კომპანიის საოფისე-ადმინისტრაციული საკითხების მართვა;
  • კომპანიაში მიღებული და გაგზავნილი კორესპონდენციის ადმინისტრირება; 
  • გასაგზავნი დოკუმენტების მომზადება/გაფორმება;   
  • მიწოდებული დოკუმენტების დაარქივება და შესაბამის უწყისში აღრიცხვა; 
  • ხელმძღვანელობისთვის შეხვედრებისა და თათბირების ორგანიზება;   
  • შვებულების განაცხადების ადმინისტრირება, პროგრამში ასახვა და არქივში შენახვა; 
  • უშუალო ხელმძღვანელის სხვა სამსახურებრივი დავალებების შესრულება. 
  • ბრძანებების და განკარგულებების შესრულებაზე კონტროლი;
  • ბრძანებების გაფორმება და გაცნობა თანამშრომლებისთვის;
  • საქმიანი მიმოწერა ბიზნეს პარტნიორებთან;

 

ძირითადი მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი ან პროფესიული განათლება;  
  • სასურველია მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;  
  • დოკუმენტაციასთან და კორესპონდენციასთან მუშაობის ცოდნა;  
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა (MS Office) . 

 

პიროვნული მახასიათებლები : 

  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა და საქმისადმი ერთგული დამოკიდებულება; 
  • გრამატიკულად სწორი მეტყველება, წერითი უნარები;
  • დეტალებზე ორიენტირებული; 
  • ორაგანიზებული; 
  • ოპერატიული; 
  • კომუნიკაბელური; 
  • ორგანიზებისა და დროის მართვის უნარი;

 

სამუშაო გრაფიკი: სრული. 

 ორშაბათიდან - პარასკევის ჩათვლით; 

 სამუშაო საათები: 10:00-18:00 სთ;


ვაკანსიის ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი, აკ.წერეთლის გამზ. #117, სასურველია, კანდიდატი იყოს დიდუბის რაიონის მცხოვრები.

 ანაზღაურება: შეთანხმებით

 

 თუ თვლით რომ აკმაყოფილებთ ზემოთ მოყვანილ მოთხოვნებს გამოაგზავნეთ თქვენი CV მისამართზე globaluriteqnologiebi@gmail.com კანდიდატის შერჩევა მოხდება მისი მონაცემების დამუშავებისა და მასთან გასაუბრების საფუძველზე.

ადმინისტრაცია
ოფისის მენეჯმენტი