მიღება-განთავსების დეპარტამენტის მენეჯერი
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • ბაკალავრი
  • 2 - 3 წლამდე
  • ინგლისური,რუსული
03 აგვ - 02 სექ
სტანდარტი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

მიღება-განთავსების დეპარტამენტის მენეჯერი  

ახალიდიზაინ -ოტელი „ხედი“, რომლის გახსნაც იგეგმება 2022  წლის ზაფხულში,აცხადებს ვაკანსიას მიღება-განთავსების დეპარტამენტის მენეჯერის თანამდებობაზე.

სასტუმროში წარმოდგენილია სხვადასხვა კატეგორიის 60 ნომერი, პანორამული რესტორანი სასტუმროსზედასართულზე, საკონფერენციო დარბაზი და ღონისძიებების დარბაზი, ფიტნეს კლუბი და სპა.  

ჩვენს გუნდში სამუშაოდ ვიწვევთ ენერგიულ, კრეატიულ და კეთილ განწყობილ თანამშრომლებს, რომელთაც სურთ განვითარება და კარიერული ზრდა სტუმარ-მასპინძლობის სფეროში.  

 

 
მოვალეობებიდაპასუხისმგებლობა: 

  • ოფისის პერსონალის მართვა და მოტივირება, რომელიც მოიცავს ყოველდღიურ ზედამხედველობას, რათა უზრუნველყოფილიყოს მომსახურებისა და პროდუქტიულობის ყველა სტანდარტის დაცვა სტუმრების საჭიროებების დაკმაყოფილების მიზნით.  
  • დავალებების განაწილება და იმის უზრუნველყოფა, რომ პერსონალის ყველა პოზიცია შევსებულიიყოს ცვლის განმავლობაში.  
  • რესეფშენზე მომუშავე თანამშრომლების ტრენინგი.  
  • სტუმრების მოთხოვნების წინასწარ განსაზღვრა და შესრულება და მათი საჭიროებების დაკმაყოფილება მისაღები წესების ფარგლებში.  
  • ანგარიშსწორების პროცედურის მკაცრად დაცვის უზრუნველყოფა.  
  • ნომრიდან სწორი შემოსავლის მიღება და აღრიცხვა.  
  • იმის უზრუნველყოფა, რომ ნომრის ღირებულება, სტუმართა მონაცემების სწორად არის შეყვანილი სასტუმროს საკუთრების მართვის სისტემაში.  
  • რესეფშენის კონტროლი და იმისუზრუნველყოფა, რომ ყველა თანამშრომელმა დაიცვას ვიზიტორების უსაფრთხოების პროცედურები.  
  • ბიზნეს-მოდელზე დაყრდნობით მოქნილი განრიგის განხორციელება.  
  • საათობრივად მომუშავე თანამშრომლებისთვის უწყებრივი გადასახდელის უწყისის მომზადება.  
  • ჩვენი სტუმრების უკეთ მომსახურების მიზნით ყველა დეპარტამენტსა და სათაო ოფისს შორის კარგი კომუნიკაციის უზრუნველყოფა.  
  • ბრენდის მარკეტინგის ყველა პროგრამის განხორციელება და მონიტორინგი.  
  • კლიენტთა მაღალი დონის მომსახურების მიზნით ბიუჯეტის შექმნაში და მონიტორინგში ხელშეწყობა 
  • სატელეფონო კითხვებზე, პირდაპირ ზარებზე პასუხის გაცემა და ძირითადი ინფორმაციის მიწოდება. 

 

მოთხოვნები: 

  • ქართული, ინგლისურისა და რუსული ენების თავისუფლად ფლობა 
  • რესეფშენის მენეჯერის ან რესეფშენის ზედამხედველის პოზიციაზე 2-წლიანი სამუშაო გამოცდილება სასურველია 
  • სამუშაო გამოცდილება საერთაშორისო სასტუმრო კომპანიაში პლიუსად ჩაითვლება 
  • ბაკალავრის ხარისხია ან სერტიფიკატი შესაბამის სფეროში მუშაობისა 
  • PMS (Opera, Fidelio, Libra დაა.შ.)ცოდნა პლიუსად ჩაითვლება 
  • კომპიუტერის უნარები, მათ შორის MS Office (Word, PowerPoint, Outlook და Excel) 
  • ლიდერობის, მენეჯმენტისა და გუნდის შექმნის უნარები 
  • ზეპირი და წერითი კომუნიკაციის ძლიერი უნარები 
  • მრავალ მიზნობრივი ამოცანის, პრიორიტეტებისა და დროის მართვის უნარი 

 

პირობები: 

  • დასაქმება საქართველოში არსებული შრომითი კანონმდებლობის შესაბამისად 
  • 5 დღიანი სამუშაო გრაფიკი მცოცავი დასვენების დღეებით 
  • 8 საათიანი სამუშაო განაკვეთი 
  • უფასო უნიფორმა 
  • სტაბილური ხელფასი 
  • უფასო კვება 
  • პროფესიული და კარიერული წინსვლის შესაძლებლობა 

 

გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე სურათთან ერთად ელ. ფოსტაზე: khedihr@gmail.com და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება. 

 

 

 

 

 

სასტუმრო/რესტორანი/კვება
მიმღები (Front Office)