Office Clerk
თბილისი
  • სრული განაკვეთი
  • 2000 - 2500
  • ბაკალავრი
  • 2 - 3 წლამდე
  • ინგლისური
26 ივლ - 25 აგვ
ვიპ
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ტელეფონი: +995 568680769

A vacancy for the position is announced: Office Clerk

 

JOB DESCRIPTION

RESPONSIBILITIES

  • Assist the management team or engineers to prepare the concerned documents including but not limited to the contract, progressive documents and records.
  • Maintain and follow up with all of the incoming and outgoing letters or emails.
  • Compile and archive all of the documents in different category as document controller.

 

REQUIREMENTS AND SALARY

Requirements

  • Bachelor Degree will be preferred.
  • 2 or above years’ experience.
  • To be professional at the operation of MS.
  • Fluent in Georgian and English is preferred.
  • Work location: Chokhatauri & Ozurgeti City, Guria Province

 

SALARY

  • Monthly salary: 2000-2500 Gel/Month
  • Paid social security
  • Accommodation excluding the food will be Provided

 

Please send your CV to the following email address: tatia.tikaradze@yahoo.com or contact us: +995 568680769 

ადმინისტრაცია
ოფისის მენეჯმენტი
მსგავსი განცხადებები
თბილისი
Fernovo
თბილისი