იმერეთის რეგიონში მონიტორინგის თანამშრომელი
ქუთაისი, ზესტაფონი, სხვა
  • სრული განაკვეთი
  • 1000 - 1000
  • ბაკალავრი
21 ივლ - 19 აგვ
სტანდარტი
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

საცალო გაყიდვების სუპერმარკეტების ქსელი „ექსპრეს ქსელი“ აცხადებს ვაკანსიას ზესტაფონში ან ქუთაისში, იმერეთის რეგიონში მონიტორინგის თანამშრომლის პოზიციაზე: 

 

 

ძირითადი მოვალეობები: 

  •  ფილიალების საოპერაციო სტანდარტების მიხედვით პროცესების მართვის კონტროლი და მონიტორინგი; 
  •  საოპერაციო დეპარტამენტის გამართულად უზრუნველყოფის მიზნით სუპერმარკეტის ობიექტებისთვის სამუშაო პროცედურების შემუშავება და დანერგვის უზრუნველყოფა; 
  •  ფილიალებში არსებული მდგომარეობის შემოწმების მიზნით გეგმური ვიზიტების განხორციელება (მივლინება) და შემუშავებული ჩეკლისტის შესაბამისად შემოწმება; 
  •  მომსახურების კორპოტრატიული სტანდარტების მიხედვით პერსონალის მუშაობის კონტროლი და მონიტორინგი; 
  •  ფილიალებში პლანოგრამების (პროდუქციის თაროზე განთავსების) სტანდარტის დაცვის მონიტორინგი; 
  •  სალაროს და სწრაფი გადახდის აპარატების მუშაობის მონიტორინგი სტანდარტების შესაბამისად; 
  •  საჭიროების შემთხვევაში, აქციის დაგეგმვამდე კონკურენტთა ფასების მოკვლევა ხელმძღვანელის მხრიდან შერჩეულ პოზიციებზე; 
  •  მაღაზიის ინვენტარიზაციის გეგმის პერიოდული ანალიზი და ვადების მონიტორინგი; 
  •  მაღაზიის ადმინისტრაციისთვის დაგეგმილი ცვლილებებისა თუ სიახლეების შესახებ დროულად და ეფექტიანად ინფორმაციის მიწოდება; 
  •  ახალი სავაჭრო ობიექტის გახსნისთვის მომზადების პროცესში შესაბამისი ჩართულობა; 
  •  დადგენილი პერიოდულობით ობიექტების მენეჯერებისთვის კომპეტენციის ფარგლებში მაღაზიის ეფექტიანად მართვასთან დაკავშირებული ტრენინგების ჩატარება; 
  •  დაქვემდებარებულ პერსონალთან პერიოდულად შეხვედრების დაგეგმვა სხვადასხვა აქტუალური საკითხების მათთვის გაცნობის, ჩართულობის და მოტივაციის ამაღლების მიზნით. 

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარები: 

  •  უმაღლესი განათლება, სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით; 
  •  აუცილებელია კვების რითეილის მიმართულებით მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება; 
  •  აუცილებელია საოფისე პროგრამების, განსაკუთრებით Ms Excel-ის ცოდნა; 
  •  სასურველია Apex-ის პროგრამაში მუშაობის გამოცდილება. 

 
 
 
აუცილებელი პიროვნული თვისებები: 

  •  სამუშაო დროის დაგეგმვის და განაწილების უნარი; 
  •  სიტუაციური ანალიზის უნარი; 
  •  დაქვემდებარებული პერსონალის მართვისა და სწავლის უნარები; 
  •  სტრესულ სიტუაციებში მუშაობის უნარი. 
  •  დაკვირვებულობა, მოწესრიგებულობა და ორგანიზების კარგი უნარი; 
  •  გუნდურად მუშაობის უნარი; 
  •  პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა; 
  •  კომუნიკაბელური 

 

სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 09:00 დან 18:00 საათამდე, შაბათს 09:00 დან 14:00 საათამდე. 

ანაზღაურება 1000 ლარიდან (ზრდის პერსპექტივით) 
 

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე, მისამართზე: Hr.Info@expresschain.ge. სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება 
 

 

გაყიდვები
ფილიალების ქსელი